torstai 16. heinäkuuta 2015

This is what makes the girls








Juhannuksena otettiin kesäisiä semimuotikuvia meiän mökillä. Itse ainakin tykkään voimalla, mites te? Tä blogin pieni kuvakoko tekee kyllä ehkä pientä hallaa mut sillaista se elämä on.

Mulla harvoin menee näin kauan kuvien editointiin, mut oon hankkinu itelleni kiitettävästi tekemistä lähiaikoina. Joka toinen viikkohan menee laivalla, mutta vapaaviikoillani oon yoloillu oikeen olan takaa. Tiistaina lähin Helsinkiin niin et mulla oli mukana kirja, viinipullo ja puhtaat vaihtobokserit. Tulin vasta viime yönä yöbussilla takasin ja nyt kohta lähdenkin jo mökille. Päätin nimittäin kesän alussa, että mä en halua mädäntyä kotona, vaan aion tehdä kaikkea ja koko ajan. Tähän mennessä olen onnistunut tavoitteissani mainiosti. Ainiin! Ostin lentoliput Samoalle. Vietän siellä koko tammikuun. 


8 kommenttia:

  1. Ihan mahtavia kuvia!

    VastaaPoista
  2. Mageita kuvia!

    Mitä reittiä lennät Samoalle? Entä paljon liput kustansi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! :)
      Menomatkalla meen shanghain ja aucklandin kautta (yövyn aucklandissa) ja paluumatkalla aucklandin ja hong kongin kautta. Liput oli yhteensä 1850 euroa, mut mulla oli se 1500e matkalahjakortti jonka voitin! Eli halpa reissu xD

      Poista