maanantai 20. heinäkuuta 2015

Voisin raataa sinulle







Taas meni viikko kuin kuumeessa ja laiva lähtee kohta satamasta. Oon ottanu tavakseni, että mun viiminen vapaapäivä vietetään aina "Last supper" -tyyllillä. Eli siis teen jotain helvetin hyvää ruokaa ja lojun vaan ympäriinsä. Laivalla kun tuppaa olemaan ruokana aina jotain wiener schitzeliä, jolloin joudun elää koko viikon maustamattomalla jogurtilla.


Tästä päästäänkin siis päivänpolttavaan aiheeseen: HALUAN OMAN ALAN TÖITÄ! Listasin tähän alle muutaman syyn miksi mut kannattais ottaa duuniin.


- Osaan valokuvata
- Olen idearikas ja luova
- Olen hauska, oikea PäivänPiristys
- Olen ahkera, motivoitunut ja saatan työni kunnialla loppuun
- Asiakkaat rakastavat minua. Suorastaan jumaloivat. Hesburgerilla minusta tuli IPA (Iloisen Palvelun Ammattilainen) jo harjoittelijana kun sain niin hyviä asiakaspalautteita.



Eli jos sinulla on siis jokin luovan alan yritys tai olet töissä sillaisessa tms. niin älä enää epäröi vaan ota minut töihin!!! Lisätietoa ja lisää paidattomia kuvia osoitteesta svantegullichsen@gmail.com

 

4 kommenttia:

  1. Sen takia mä lähdinkin Suomesta pois, kun ei sieltä löydy töitä. Ei sitten milläään. :(

    VastaaPoista
  2. Pakko sanoa et oot hot.., ei mulla muuta!

    VastaaPoista