perjantai 6. helmikuuta 2015

Sadonkorjuu






Oon vuoden alusta syöny pelkkää maitorahkaa ja tyrnimarjoja, skipaten kaiken mis on lisättyä sokeria. Oon käyny avannossa, lenkeillä ja salilla ja tätä myös aion jatkaa koko kevään läpi ja miksei kesänkin. Samalla oon kähynny siitä miten terveelliset elämäntavat myös pitää terveenä. Noh nyt oon ollu koko viikon flunssassa sitten. Ei olis pitäny mennä pienessä kröhässä 10km lenkille ja sit jääkylmään mereen... Joka tapauksessa olen siis lähes vellonut ylimääräsessä ajassa, joten oon viihdyttäny itteäni selailemalla vanhoja kuvia. Tässä muutama 2012-vuoden otos, jotka käsittelin uudelleen. Pitkäaikasimmat lukijat saattaa muistaakin alkuperäset, mut suosittelen kyllä ehdottomasti unohtamaan ne vanhat hirvitykset.


Mitäs muuten tykkäätte mun uudesta ulkoasusta?



2 kommenttia:

  1. kyhäses joku postaus sun lempimusiikista koska sulla vaikuttais olevan ihan helvetin hyvä maku musiikin suhteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Da Da ehkä joskus! Mut tossa sivupalkissa on linkki mun spotify-profiiliin! Sieltä löytyy vaikkkamitä

      Poista