lauantai 8. marraskuuta 2014

India intense







Mun piti tosiaan olla vaan ihan muutama päivä Goalla, mut jumahdinki sinne puolekstoista viikoksi, koska elämä oli siellä aika helppoa. Viimisenä iltana olin jättäny mun kaverit johonkin ja olin mun hotellihuoneessa, johon olin muuttanu kun kyllästyin mun bungalowiin, jonka jaoin ranskalaisen Antuanin kanssa. Istuin suoraan meren yläpuolelle avautuvalla parvekkeellani ja katoin pimentynyttä iltaa. Join raakaa giniä muovimukista ja rauhotuin. Seuraavana iltana yöbussi Mumbaihin, ajantappoa siellä ja fiuu takasin jääkylmään Suomeen.


Mun ystäväni Elina perusti taannoin oman muotilehden verkkoon! Oon lehden "kirjeenvaihtaja" ja oon ottanu sinne muun muassa katutyylikuvia. Kirjotin sinne myös kolumnin tänään: vähän mun mielipiteitä miesten pukeutumisesta. Käykää kattomassa! Ihan vaikka vaan siks et mulla on tänään synttärit. Swag ei oo kirosana. Niin hyvä otsikkokin, eti ihan varmana meet kattomaan.





8 kommenttia:

  1. PaljonPaljon onnea, paljonkos nyt täytät? :)
    Ja on muuten hieno kirjotus ja hienoja kuvia. Ja aivan mahtava otsikko! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiittiiii! 20 täytin!
      Kiitos kiitos vaan joo ja otsikko sai vaikutteita haloo helsingiltä!

      Poista
  2. Huikeita kuvia Svante!! Oot mieletön! Toivottavasti oli hauska synttäripäivä :)

    Jatu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jatukka =)) Olihan se ihan viihdyttävä

      Poista
  3. Hauska kolumni! Hyvin kirjotettu. Respect.
    Mut mun mielest kiehtova ilmiö on myös se, et ku niit ulkonäköönsä panostavia on loppujen lopuks vähemmistö, niin ne erottuu sitäki paremmi ja saa osakseen enemmän huomiota. Eli ei huono sekään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks ja true dat, ihan hyväkin että saa huomiota. Kääntää japsituristien katseet resupekoista.

      Poista
  4. Lol vaikutat nii vanhalta ja viisaalta että yllätyin et ollaanki samanikäsiä. Mut jee hyvvää synttäriä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaha justjust ja aivan niin! kiitos .D

      Poista