torstai 14. elokuuta 2014

Run run run!!!






Vieläkö näitä ylioppilaskuvia riittää? No kylläh! Poseeraamassa punatukkainen Meri ja vaalea Petra. Erityisesti toi hevosen kanssa kuvaaminen oli melko jännää, sen liikkestä kun ei voinut olla ikinä ihan varma. Instassa mua seurailleet huomas varmaan, et mäkin pääsin Merin hepan kyytiin. Se ei ollut kovinkaan miellyttävää... Mut kokemus toikin hahaa. Alimmassa kuvassa on lakkikin jo lentäny taivaan tuuliin mut perkeleen hyvä kuva joka tapauksessa.

Tossa mun blogin sivupalkissa on tollanen jokaiselle varmaankin hyvin tuttu Facebookin logo; klikatkaa sitä ja tykätkää mun valokuvaussivusta. Sit ku mul on 500 tykkääjää täynnä ni laitan siellä pienen arvonnan käyntiin! Oon satavarma ettette kaikki oo vielä tykänny.

Ja sitten vielä kysymys teille: oon ollu kesän aikana lukuisilla festareilla, viimeisimpänä viime viikonloppuna Flowssa, ja mulla on kännykkä täynnä kuvia näiltä kuumeisilta viikonlopuilta. Haluatteko jonkinlaista koontipostausta, jossa kerron vähä meiningeistä ja julkasen häiriintyneitä fotoja?



6 kommenttia:

  1. Häiriintynyt on aina hyvä, joten häiriintyneitä fotoja kehiin vaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuh elikkäs todelllatodella jurrisia

      Poista
  2. hieno on hepo ! mää haluun nähä kännykkä kuvia !

    VastaaPoista
  3. Vau.. Upeita kuvia, viimeinen on ehdoton suosikkini.

    VastaaPoista