tiistai 5. elokuuta 2014

Looking for my other whole






Olin toukokuussa kuvaamassa Juljan muotinäytöstä Turun Apollossa, täsä muutama kuva sieltä. Taannoin Juljan sivuille ilmesty myös pieni mulle tehty haastattelu, käykääpä tsiigaamassa ni saatte tietää musta kaikkea aivan uutta.


_

Mun työt Viking Linellä alko vihdoinkin - kevyellä viikon putkella. Yli 70h duunia kuuteen päivään tuntu luissa ja ytimissä saakka ja niinhän mulle tulikin sitten spasmi niskaan, minkä seurauksena koko ajan on jatkuva päänsärky, nupin sekasin saava lääkitys ja kerran jo niin kipeeks yltyny hedari et pääsin ihan päivystykseen ja tiputukseen yötäni viettämään. Toivottavasti oon Flow Festivaliin mennessä parantunu, koska aion riekkua siellä 3 päivää. Lippu on, mut yöpaikka pitäis vielä hommata, anyone? Jos joku omistaa vaikka jonku hotellin ni voisin vaik koeajaa jonku presidential suiten? OK?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti