sunnuntai 17. elokuuta 2014

SupBailut




Juu elikkää terveisiä vaan mökiltä, Lillyllä oli siellä 23v synttärit ja pidettiin rapujuhlat! Oli huisin hauskat bileet ja ne, jotka väittää et kesä on ohi, on joko alakoululaisia tai väärässä. Kesä ei lopu!
1. Siiri nauttimassa viinistä. Nam Nam t: siiri :D 2. Tein ittelleni tatuoinnin napaan, aika classy. Huomatkaa et oon kirjottanu 999 koska oon tietysti kattonu alaspäin kun tein sen. 3. Sain kans tollaset kivat YingYangin ja tribaalin mun alaselkään. Ne löyty aamulla myös mun lakanoista. 4. Minä ja Krissu nauttimassa viinistä. Nam Nam t: mä ja Krissu :D.




Ilta jatkui oikein iloisena ja railakkaana. Perinteisiin rapukekkereihin kuuluvat tietysti juomalaulut joita oli muun muassa Work Hard, Play Hard, Mombasa ja Suvivirsi - Kaikkien osaamia suosikkikappaleita. Ilta jatkui myös yhteisleikkien lomassa.
1. Tuolileikin finalistit. Yhden tuolin jäljellä ollessa, meinasi tilanne jo päätyä nyrkkitappeluun. 2. Aamulla Julia ystävystyi lämpisti kirveen kanssa.
 


Sunnuntaiaamun sankari oli ehdottomasti Krissu, joka on niinkin coolin firman alullepanija kuin SurfWood. Eli aamupäivä meni siinä meren aalloilla lautojen kanssa suppaillessa. Kuvassa Ylpeä isä ja lapset.




1. Koko poppoo lähdössä liikkeelle. Käytiin esimerkiks tuolla taustalla näkyvällä saarella. Pientä haparointia saattaa näkyä, mutta pikku harjottelun jälkeen se suju jo helposti! 2. Raahaamassa kamoja rantaan mökin pihasta. 3. Kun tavallinen seisominen oli liian helppoa, siirtyi Siiri päälläseisontaan. 4. Me siellä.





Pulikoinnin jälkeen oli meno vähän väsynyttä, mutta aurinko porotti ulkona, joten päätettiin vielä tehä muurinpohjalettuja meiän grillillä. Tässäpä kuitenkin lahnailua mökistä sisältä. Sitten ajettiin kotiin Turkuun ja nyt ollaan kotona Turussa ja nyt mä menen sitten uudestaan vielä keskiviikkona mökille koska kesä ei ole ohi ennen kuin sanon niin! Mut sitä ennen vielä parit kuvaukset maalla ja yhdet vedessä.

Ps. Oon itte ottanu suuren osan kuvista, mut noi uimakuvat otti Lilly tai Julia? Tai molemmat?

2 kommenttia:

  1. Oi, tää oli kiva postaus, rento meininki! Oot jotenki tosi symppis aina (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thänkjuu, multahan pyydettii jossain vaiheessa tällasia lifestylejuttujakin. Mut joo oli oikein rentoa ja hehehe juuh jaah nojooh helppoa se on olla virtuaalisymppis

      Poista