tiistai 3. kesäkuuta 2014

Vastavalmistuneet





Oon luvannut ottaa aika monen frendin valmistujaiskuvat! Tässä ensimmäisiä mitä ollaan kuvailtu. Ylimmissä kuvissa on Anna-Maria, sitten tulee Paavo, minkä jälkeen Lauri. Alimpana olis tullu mun lauantai-illan poseeraukset, mut rupes hävettää...  Mut oltiin lauantaiks kutsuttu k a h d e k s o i h i n lakkiaisiin, joista skippasin kiireessä vahingossa kolmet, mut kompensoin sillä, et menin yksiin kutsumatta. Melko villi ilta voisin sanoa.

Tänään oli vikat ja ainoat pääsykokeet: Turun HUMAKiin kulttuurituotantoon. Saapa nähdä miten meni... No tapahtui mitä tapahtuikin, ni palkitsen itteni menemällä huomenna Helsinkiin. Kaisaniemenpuistossa järjestetään HelSINGki- karaoketapahtuma, jonka mun kaverin kaveri järjestää ja menen siis sinne. Kun ilta on tarpeeks pitkällä niin mahdollisesti laulan. Kaikki paikalle!

8 kommenttia:

  1. Hitto noi 2 vikaa kyl oli mun ehdottomat suosikit ! Jotenkin toi iso mustalakki (ei se sieni) rikkoo käsityksen tavallisesta valkoisesta yo-lakista ja fiilis mikä näistä muutenkin välittyy, huh… erinomaista !!!! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! MAllin ohjattavauus oli kyl aivan omaa luokkaansa ja oli se kyllä komeakin... Onneks mulla kuitenkin oli koko päivän toi varjo mukana. Ei muuten satanut kauheesti. Jos muuten katsot tarkasti, ni saatat huomata sateenvarjossa jonkinlaisia tuttuja piirteitä...

      Poista
  2. Näin sut eilen mut olin liian nössö tulee moikkaamaan. Anyways, olit håt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Missäs näit? et kai jonesissa jossa lauloin karaokea xd

      Poista
    2. Ei hätää, kaisaniemenpuistossa näin :D

      Poista
  3. Erityisesti tykkäsin noista parratoman, lyhyt ja tumma tukkaisen kuvista, mutta olihan ne kaikki hienoja.

    VastaaPoista