keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Pöndeilyä




1. kuva: Mä ja mun sisiliskofrendi. Huomatkaa, että sillä on edelleen häntä tallella. Johtuu siitä että oon liskokuiskaaja ja matelijat luottaa muhun koska mulla on niin usein liskodisko. 2. kuva: Junnu ja Paavo kalliolla. Huomatkaa helvetin hienot hatut mallia vakosamettistetson ja Jaloviinalippis. 3. kuva: Hillybilly-alter egoni juomassa kaljaa metsässä. Huomatkaa taidokkaasti itseleikelty hihaton t-paita. 4. kuva: Minä nauttimassa auringosta. Huomatkaa mukava asento, ja se, että oon keskellä merta. 1. © Anni Gullichsen. 3. ja 4. © Paavo Foley.



1. kuva: Junnu ja mä nauttimassa auringosta. Huomatkaa mun säädyttömille teille hakeutuva katse. 2. kuva: Minä maailman huipulla. Huomatkaa, että kiipeilyn aikana mun housut nousi noin korkealle vahingossa, en siis käytä mikroshortseja. 3. kuva: Pyydystettiin rannasta sormenkokosia katkarapuja. Huomatkaa että ollaan Suomessa ja toi on kaiken lisäks läpinäkyvä. 4. kuva: Mä ajelemassa meiän paattia. Huomatkaa, miten mun isä pitää rattia silmällä huolestuneen näkösenä. Kaikki kuvat © Paavo Foley.





Mökkiviikonloppuun mahtu huumaavaa hellettä, lukemattomia selfieitä, jokunen kaljatölkki ja yöllinen ukkoskuurokin. Mulla oli myös perjantaina Helsingissä kuvaukset erään ministerin kanssa, siitä myöhemmin lisää! Kuunnelkaahan toi biisi! Siinä on ytyä!
Ja kertokaahan, että haluutteko lisää tän kaltasia elämäpostauksia, vai pitäydynkö ihan vaan pelkässä taiteilussa.


Ps. jos joku miettii, että kukas noi isot kuvat sitten otti, ni mä tietty. Minä aina, ellei erikseen mainita 8).

12 kommenttia:

  1. Ihana herätä ku sun postaus oottamassa! Kyllä kiitos lisää elämäpostauksia jos multa kysytää (:

    VastaaPoista
  2. Tällasia postauksia vaa lisää ! :-)

    VastaaPoista
  3. VAU toi salamakuva!!! Mutta nää elämäpostaukset on just jees vaihteluu varsinki kesällä koska sillon ilman kummempaa ajattelua saa hyvän mielen fiiliskuvia katsoessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heheeeeee kiitos juu EIKÖHÄN JATKOSSA LISÄÄ SIIS

      Poista
  4. Missä teiän mökki oikeen on :O Näyttää niin hienolta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hullun kaunista näyttää olevan! viimenen!!

      Poista
    2. Juu! Mut photoshopilla on myös sormensa pelissä

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Jos ens viikolla joku suolanen salamikuva

      Poista