perjantai 23. toukokuuta 2014

Kaunis kosto






Otettiin Saran kanssa viikatteet ja kamerat mukaan ja mentiin ottamaan toisistamme kuvia landelle. Sanotaan vaikka, että näiden kuvien teema on kaunis kosto. Beuatiful vengeance. Ja sit on kanssa toi mun Ootd-kuva. Aattelin sellasenkin laittaa ku kerta käytän vaatteita. Harmi ettei siinä näy kunnolla mun koon 48 lenkkarit. 

Mun tavote tälle kesälle on olla ruskea. Se on kovasti työn alla. Oon kyllästyny siihen, et mun siskot kutsuu mua imartelevasti albiinopaskaksi. Toinen tavote on nauttia kesästä; sain Viking Lineltä (extra)töitä, joten ainakin rahapuoli mahdollisesti tulee hoitumaan! Eikä oo pakko olla viikkoa merellä ja viikkoa rannalla. Kolmas tavote on käydä kreisibailaamassa muutamilla festareilla, mut haluaisin ehkä mahdollisesti voittaa niille kaikille liput. Neljäs tavote on tavata Miley Cyrus. Viides tavote on löytää oikea sekotusshude täydelliseen sangriaan. Melko kunnianhimoista. 

Nyt lähden mökille.


6 kommenttia:

  1. sanoisin että aika hyvät kesätavotteet! ja siistejä kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon itekin sitä mieltä et voisin onnistuilla noissa ja thänks!

      Poista
  2. Toi toka vika kuva on MAHTAVA!!!

    VastaaPoista
  3. en mä ymmärrä miten toi sara näyttää niin hienolta kaikissa sen tänne-visiiteissä. Makeet muokkaukset ja kuvatkin on hauskoja. Onnea kesätavotteille ja hauskaa kesää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sara on paras! Kiitos vaan juu kaikesta ja hyvää kesää sullekin! Kannattaa etsiä täydellisen sangrian resepti, se on ku laittais rahaa pankkiin (100e)

      Poista