lauantai 7. kesäkuuta 2014

Pelkkää hyvää





Oltiin keskiviikkona Kaisaniemenpuistossa HelSINGki-tapahtumassa kuuntelemassa karaokelaulantaa ja kyllä joku meidänkin porukasta meni sinne lurittelemaan.  Elina laulo ainakin Cheekin Jossun... Ite pääsin lauleskelufiiliksiin vasta puiston jälkeen ku mentiin Jone'siin. Mähän lauloin Äiti Pojasta Pappia Toivoi-biisin. Siitä on video. Jota en pystynyt kattomaan loppuun.
 1. kuvassa istuskelee etualalla Julia ja Konsta ja takana Patricia ja öö? 2. kuvassa on mä ja Martta nauttimassa illasta. 3. kuvassa on meiän poppoota lisää huilimassa. 4. kuvassa On meidän minipakastin ja myöskin viinaa sekä mansikoita.




Torstaina heräiltiin sitten pitkän yön päätteeks siinä yhden aikoihin ja ruvettiin tekemään aamulasta, eli aamupala-lounasta. Nautittiin siitä kovasti tossa yhden neliön kokosella parvekkeella, mut kuitenkin niin kauan, et kello oliki yhtäkkiä neljä. Olin koko päivän ruinannu et lähetään Suomenlinnaan ja vihdoin sit lähettiin.
1. kuva: mä pusikossa. 2. kuva: aamulas parvekkeella. Mä ja mun 183 cm ruho puuttuu kuvasta ni toi melkeen näyttää tilavalta! 3. kuva: näkymiä Suomenlinnasta. 4. kuva: Julia ikkunalaudalla hyvin iloisena.





1. kuva: ostettiin jätskit ja pyydettiin yhtä pientä tätiä ottamaan meille kuva siitä ku syötiin jäätelöä. 2. kuva: mä ja Julia ikkunalaudalla. 3. kuva: minä retkeilijänä Taru Sormusten Herrasta- maisemissa. 4. Anni, Lilly ja Julia kielekkeellä.





1,2,3,4. kuvat: ihania tytteleitä ja vielä kaikki mun siskoja.

Miten Helsingissä onkin aina niin helvetin hauskaa?


6 kommenttia: