perjantai 19. heinäkuuta 2013

Ei härvätä siellä!




Ensimmäiset 2 viikkoa armeijasta takana. Huh. Voin antaa vinkin armeijaanmenijöille, et sinne ei kannata mennä darrassa ekana päivänä. Hyi. Saatana. Mut on siellä kuitenki paljon kivempaa ku odotin - kaikki on jees kunhan antaa aivojen roikkua narikassa. Tietysti jotkut alikersantit tms. pyrkii aina tekemään elämästä helvettiä mut ei se oikeen pure. Tulee vaan lähinnä mieleen, et ne raukat o ollu koko aiemman elämänsä kauheita luusereita ja nyt ne kerranki nauttii siit et ne saa olla alfoja. Ja niin sen kai kuuluki mennä?
Meiän komppaniassa on viisi joukkuetta. Viides on paras, urheilujoukkue. Pääydin jotenkin sinne. O ja K. Mut kyl ainaki viel oon pysyny perässä; lihaskuntotesteissäkin sain kaikistaosioista peräti erinomaisen!

Ruisrock myös tuli ja meni, puolet koko viikonlopusta on usvan peitossa. Ne kaikki lukijat jotka tuli puhumaan mulle, ni kiitos ja anteeks.
Jatkakaa.

Ps. Vihaaan sanaa "härvätä". Tarkottaa liikkumista ja puhumista muodossa.


Jatkakaa.

9 kommenttia:

  1. Tsemppiä inttiin! Sitten kun palaat niin saat kunnolla tarinoida että millasta siellä oli. :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo kyl mä varmaa jotain laitan, mut hetki vielä menee :D

      Poista
  2. wuhuu kärsi siellä!

    VastaaPoista
  3. ainut täydellinen syy olla nainen oh god...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. xD muthei, joku tumpelo vois sanoa et naisen on pakko synnyttää (kuultu on pariin otteeseen).
      Mut ei, ei siel nii kauheeta ole :D

      Poista
  4. Svante, senkin härvääjä! Rakastan sanaa 'härvätä', mistä arvasit että sitä mie nyt just tarvitsin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en härvää, mä särmään!!!! Ja oon ennustaja ja maagikko ja maahinen ja myöskin Ron weasley

      Poista
    2. Oh mikä täydellinen pakkaus! ;D

      Poista