torstai 4. heinäkuuta 2013

Masentunut metsänhenki




Tä on nyt mun viiminen postaus johonki aikaa. Koitan lomilla kuvailla, mut voi olla että on parempaakin tekemistä. Pysykää toki kuulolla, en oo lähössä lopullisesti mihinkään!


Huomenna Ruisrock!! Varmaan mun seittämäs putkeen! Kolme päivää aion olla, tosin vikana päivänä pitää ottaa vähä rauhallisemmin. Tulkaa ihmeessä juttelemaan jos tunnistatte - voi olla kyllä niin, että luulen et ootte jotain mun tuttuja joiden nimeä en muista. Sit oon awkward ja esitän et tietäisin keitä te ootte. Sitä tapahtuu ihan liian usein.

Mun teksti on vähän epäselvää ku mulla on nii kauhee olo. Eilen ei pitäny juhlia, mut kaveri sanos et se tarjoo. Siinäpä sitten taas mentiin. Ja nyt aamulla oli juurihoito. Hyi. Saatana. 
Hmmm mitäs muuta. No ainakin mua instassa seuraavat tietää et leikkasin siiliks jo. Näytän semisti auschwitzistä paenneelta. 


Mut joo. Alokas Gullichsen kiittää ja kuittaa.

PS. Mallina Ines

2 kommenttia: