lauantai 3. elokuuta 2013

Kesä on kaikilla






Lomilla taas!
Muutenkin intissä menee ihan hyvin; sain jopa kuntosuusloman ammunnasta! Paskinta tähän mennessä on ollu se kun tetsattiin(= ryömitään 20kg taisteluvyön ja rynnäkkökiväärin kanssa metsässä) siten et meillä oli vielä suojeluvarustus siinä päällä, eli sadeasu, kolmet hanskat ja kaasunaamari jonka kanssa hengittäminen on helvetin raskasta. Ja ainiin, lämpöä ulkona oli n. 25°C.  Hengitin myös yks päivä kyynelkaasua. Nam saatana.

Tänää olis tarkotus mennä Helsinkiin bailaamaan ja maanantaina metsäleirille metsään...
Mallina näissä kuvissa oli Sara! Kannattaa vilkasta tota blogia! AWESOME.

5 kommenttia:

  1. sara on kyllä hullun kaunis :) pidän eniten tost vikast kuvast! ite oon kans yrittäny napsii ton tyylisii kuvii joskus mut se ei oo oikein onnistunu ton mun lähäriputken kaa niin hyvin :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii o! Kyl mulla iha hyvi onnistus vaik oliki 50mm! :o

      Poista
    2. jos haluu suoraan yläpuolelt nii se on vähä haastavaa :) oon mä pari semmost kuvannu mut se on ollu aika säätämist! jostaan pöydän reunalta ja sillonki joutunu varvistelee :P

      Poista
  2. Kivan kalpee käsi tokas kuvas :f

    VastaaPoista