keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Ruoka





Tehtävä 3.
Ruoka – Tee kattaus.

Juuh, elikkäs tässä yks noista Turun taideakatemian ennakkotehtävistä.

__

Vaput vietetty. Jumalauta. Taas tuli yöllä (ja aamulla) sanottua taikasanat "mä en juo enää ikinä". Oon tosin sanonu ton lauseen kuukauden sisään nyt noin 15 kertaa. Teenkö mä tällä hetkellä mitään muuta ku ryyppään? En. Paitsi käyn salilla ja makaan. Mut palaten tohon vappuun vielä: nyt ku jälkeenpäin ajattelee, ni ei ollu fiksua ottaa mukaansa rientoihin skumppapulloa ja tequilapulloa. Ja jokusta olutta. Ja juoda niitä kaikkia. Tyhjäksi. Ihmekkäs ku kädet vähä tärisee... Mites te lukijat, oliks teillä villi vappu? En oleta tähän tulevan vastauksia.

Mut hei. Kommentoikaa. Ei oo kivaa kirjottaa mitään monologiblogia. Peace and love. Yours, truly. Yours, faithfully. Rakkaudella. Terveisin. 
Svante <3<3<3___<3<3<3 

17 kommenttia:

  1. mä olin vappuna piilosta. selvinpäin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ylpeä. Mä makasin tunnin pihalla piilossa. Kaikkea muuta ku selvinpäin.

      Poista
  2. Hyi perskutti että on nanna kattaus, oikein sopiva pieneen vappuheikotukseen jota täälläkin on esiintynyt. Meinasin ensin kirjoittaa hiekoitukseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo-o. Aina sitä tulee mietittyä, et kyllähän tää sitten säilyy, ei tätä oo pakko kokonaan juoda. Mut ei se vaan ikinä koskaan mee niin :D:D

      Hiekkaisen rapeaa oloa kyllä vietetään varmaan huomennakin. Päässä pyörii edelleeeeen,,.,.,.,.,. :sssssss

      Poista
  3. täs mun vappusetit:

    >ota viinapullo, jossa on turkinpippureita mukaan janojuomaksi
    >"huomen duunii, en sit juo täst paljo mitää"
    >"eihän tää ees nouse ja oon juonu jo yli puolet"
    >baaris lisää viinaa
    >kotimatkalla viinaa
    >ole vain kotimatka kännissä
    >täristen töihin

    vitun vittu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Erittäin klassiselta kuulostaa toi "eihän tää ees nouse!"
      Ja sit kohta maataan maassa ja öristään

      Poista
    2. haha. been there, done that...

      Poista
  4. http://fokit.files.wordpress.com/2012/04/taantuma493.jpg
    Oli paqqo

    VastaaPoista
  5. sulla on ihania oivalluksia näissä ennakkotehtävissä! oon mielissäni, vaikka ei tuo mitenkään herkulliselta näytäkkään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miellyttävää kuulla! Kiitos pulisonkiainen!

      Poista
  6. huhh, joo vappu meni kyl aika hurjasti, puolet vapun aaton illasta esim on täysin pimennossa! oli myös hämmentävää ku oskari selitti mulle tiistaina että "kerranki sä oot kännis! me ollaan santerin kaa puhuttu aina et se on niin ärsyttävää ku sä oot aina selvinpäin, mut nyt sä oot iha naamat, mahtavaa!" -- vaikka molemmat on kyllä nähneet mut useaan otteeseen aika kovissakin humalatiloissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan naamat / ihanan naamat, ero on hiuksenhieno! xD Mut joo kai toi kuuluu tohon vappuun :DD

      Poista
  7. ps. metric <3 hitto, eipä oo sitäkää tullu kuunneltuu taas pariin vuoteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loistava <3 tai ainakin fantasies + joku muu hassu biisi

      Poista
  8. makeita kuvia blogi täynnä! :)

    VastaaPoista