sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Badabimbadabum






Olin eilen kuvaamas Blankon 13v. synttärijuhlat! Oli sikana ilosia ihmisiä, hyvää ruokaa ja loistavaa tunnelmaa. Illan kruunas vielä Karri Koiran ja Ruudolfin keikka siellä yleisön joukossa. Mulla on ton illan jäljiltä n. 1000 kuvaa, joten tä on vasta tällanen sneekpeak niihin. Mut oli kyllä siistiä, juu-u. Mut oon kuitenki sen verran rebel, et en linkitä tähän Karria, enkä Ruudolfia, vaan Fake Bloodia eheheh.

Ps. Mun ja mun kameran päälle kaadettiin kaljat, nyt ollaan aika tahmeita.


10 kommenttia:

  1. nice! varmaa oli kyl hyvät pippalot :)

    VastaaPoista
  2. sun blogista tulee ain tosi hyvälle tuulelle :D ja ooo näyttää siistilt!

    VastaaPoista
  3. Jebajee, taidan olla hullu ku kävin läpi jokaikisen postaukses:D
    Mutjooh, oot hyvä kuvaaja ja sait musta uuden lukijan (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOKA_IKISEN?! Ohhoh , tervetuloa vaan :D

      Poista
  4. Ei hitto, Fake Blood! Muistan ku nauroin Marsille joskus pari vuotta sit ihan vatsa kippurassa! Awesome (y)

    VastaaPoista