tiistai 29. tammikuuta 2013

Kineettinen kimallus



Kuvasin tänään vähän Annia. Annilla ei oikeesti ole liiloja hiuksia. Anteeks Anni että tein sulle liilat hiukset... 
Aina sillon tällön valitan täällä et oon aina kipee, ja bidim badam, taas vaihteeks otsaontelontulehdus.Huoh. Huomenna on (vaihteeks) inssi ja lupasin facessa seuraavaa:
"Jos pääsen huomenna inssistä läpi ni ostan aamukeksin ja syön sen. Jos en pääse, ni ostan viinipullon ja juon sen." 
Kommenteissa kuitenkin tulin siihen tulokseen et ostan sen pullon jokatapauksessa. Prelit on kuitenkin mun osalta huomenna ohi joten who cares. 
Lol.

8 kommenttia:

  1. Viinipullo on aina hyvä idea!
    Ja onnea inssiin, pitäis munkin varata aika... saas nähdä kuinka monta kertaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti... Ei auttanu onnentoivotukset. Ärsyttää. 100%.. Noh, kolmas kerta toden sanoo....

      Poista
  2. mä ja mun liilat hiukset xD

    toi eka kuva on kiva!
    -anni

    VastaaPoista
  3. eikä, sun blogi on täynnä upeit kuvii ! jumituin katselemaan :--D

    VastaaPoista
  4. ei hittttttsi kuinka mahtavia kuvia tää blogis pursuakaan! mahtavaa oli löytää tänne (yli tunti sitten, oon selaillu kohta varmaan koko blogin läpi...). vauvau, kiitos tästä inspiksestä vain! (---: huhhei

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hitsit! Kiitti :D ~140 postausta ei mee hetkessä läpi, mut kai sitä vois paskempaaki tekemistä olla :D

      Poista