lauantai 9. helmikuuta 2013

Äiti pojastaan pappia toivoi

Mut pojasta tulikin lainsuojaton, narkkari, linnakundi ja merimies. Toisinsanoen otin mun ekan tatuoinnin.



Kypsyttää. Kirjotukset, pääsykokeet, elämä, Suomi ja kaikki. Mul on tosi kuuma ja ulkona on tosi kylmä ja vitun pimeetä. En oo kuvannu luonnonvalossa sataan vuoteen. Luonnonvalossa ei tuu ärsyttäviä varjoja leukojen alle. Ei tuu studiossakaan. Eri asia taas on, jos omistaa metrin valkosta tyhjää seinää, paskan jalustan, paskan kameran, eikä osaa käyttää salamoitaan ja heijastimiaan kunnolla. Ja epäonnistuu kuvissa. Ja tajuaa että nyt on aika hankkiutua eroon noista amisviiksistä. 

Kuuntelen Portisheadia pimeässä ja tuijottelen. Huomenna varmaan on kuitenkin toivottavast kivaa. Mä aion pitkästä aikaa mennä kunnolla, enkä meinata. Luultavasti teen tätä samaa kuitenki tästä hetkestä n. 26 h eteenpäin. Mut toi uus tatuointi on kiva, vaik se kirveleekin tällä hetkellä. Se on Afrikantähti. Sen avulla mä muistan, että elämässä pitää tehä töitä saavuttaakseen aarteensa ja tavoitteensa. Ja nyt se muistuttaa mua siitä, et pitäis varmaan mennä nukkumaan. Ehkä joskus laitan viel jonkun paremman kuvan tosta tatskasta. Ehkä instagramissa. Mun nimimerkki on siellä gullichsen. Se on mun sukunimi.

Mä haluan uida meressä.




10 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon hc kaikessa! Töä on vaa niii siisti

      Poista
  2. paljo makso toi tatuointi ja kauanko siinä meni? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul oli 80 e lahjakortti ja se riitti. Taisin saada kyl aika paljo alennust. Ja pari tuntii meni!

      Poista
  3. JOO PAREMPAA KUVAA! Ja oletpas söppänä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSkQKhHlmJYezb4gEByCs3kOZ3KECwjH-udUtCwf4j0-aXrsT_wTw

      Poista
  4. saatanan siisti tatska, mitä siitä nyt näkee. mut just cool

    VastaaPoista
  5. iha sika kiva tuo tatuointii :--) !

    VastaaPoista
  6. Onnea tatskasta! Eikä ole yhtäkään varjoa tässä joka ärsyttäisi ;)
    Muutenkin taas aivan upeita kuvia olet julkaissut. Tsemppiä talven pimeyden kanssa sinnittelyyn!
    t. Varjokriitikko

    VastaaPoista