tiistai 11. joulukuuta 2012

Mieltä keventävä jään yliliu'unta




Viime talvena mentiin yks yö aitojen yli Parkkiin luistelemaan. Se oli villiä. Melkeen yhtä villiä ku villi länsi! 

En tiedä, et mistä helvetistä tää tuli mulle mieleen, mut mun mielestä on jotenkin ällöttävää et kaikki pikkutytöt puetaan aina sillaseen oksennuspinkkiin päästä varpaisiin.  Niistä tulee jo niinku valmiiksi täysin kusipäämäinen vaikutelma, vaikkei ne osais edes puhua. Oli pakko avautua johonkin. Aamubussissa ei oo ketään kelle purkaa sielua näinkin tärkeestä aiheesta.

Tulkaahan kaikki täysi-ikäiset (+20v) lukijat perjantaina B4R Turkuun! Mun kuvia siellä. Linkki eventtiin tässä

Amen.

Ja ainiin - pyysin joululahjaksi lamppua ja jallua. Lol.

8 kommenttia:

  1. vaikutat liian mahtavalta ihmiseltä :Dd miksei me olla parhaita kavereita, hei miksei.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikinä ei boi olla liian mahtava!!!!

      Mut en_tiiä?? MIKSEI??!

      Poista
    2. ai ok ei sit mitää.

      hei... mä kysyin sitä sulta?!1 kai mä olisin kertonut syyn jos olisin tietänyt sen, mut sit ajattelin et sä oisit tietänyt mut ei kai sit.

      Poista
    3. Mä en tiedä mittää, otan junan katon pois

      Poista
  2. :DDDD DDDDdd joo

    sul ois svanu haaste mun blogissa
    http://fuckingfantastico.blogspot.fi/

    VastaaPoista