sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Kuva kertoo enemmän ku tuhat sanaa, mut kuva jossa on sanoja kertoo ainakin miljoona vastaavaa





Tussittelin sunnuntai-iltani ratoksi vanhoja printtejä. Ihan hauskaa ja myös miellyttävää puuhaa se kyllä oli uskokaa pois! Vielä kun olis jotain sanottavaa eikä pelkkien laulunsanojen kirjottelua. Torakkajuttu oli tosin mun omaa. Mun uus lempisana on torakka. Kaikki ihmiset on torakoita. Minäkin. Eilen olin niin torakka että mut heitettiin Amarillosta ulos. Ruiskutti tuholaismyrkkyäkin päälle.



18 kommenttia:

  1. Miks sut amarillosta ulos heitettiin? Olitko tuhma torakka? ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin juonitteleva torakka. Valheilla on lyhyet jäljet, sen kerron!

      Poista
  2. Coool :) Pakko vielä muuten sanoa siitä renegade scheissesta mistä kirjotit joskus, että koin ite eilen saman, ja kyllä, oli aika joo-o... : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Aijaa, missä koit karvaan pettymyksen?

      Poista
    2. Jyväskylän hoodeilla tapahtui tää vääryys!

      Poista
  3. vouu onpa söpöjä, varsinkin tosta tokasta tykkään : ) ps oot ihan torakka

    VastaaPoista
  4. Hell yeas toi biisi!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. SIllane fiilis vaa tulee et kattoo seinää ja valuuu kuola!!

      Poista
  5. oot varas... anna on ainoa torakka tässä valtiossa!!!1 t. ANNI

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ollu torakka syntymästäni lähtien. Anna on vaan kurja keinottelija!!!!!!!

      Poista
  6. mun lemppari on toi maailma kuuluu torakoille! olen ehdottomasti samaa mieltä

    VastaaPoista
  7. Jaoin sulle tunnustuksen mun blogissa :)

    http://lizzemmy.blogspot.fi/2012/12/tunnustus.html

    VastaaPoista