sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Pyh! Äh! Sylvi!





Jooo-oh.... Tällanen viikonloppu tälläkertaa. Perjantaina tosiaa oli mun kuvia esillä B4R:ssä. Olin aiemmin päivällä päässy läpi autokoulun teoriakokeesta, joten olin extrajuhlatuulella. Siellä nelosessa sitten ulvoskelin helvetin kovaan ääneen et: "Mä oont taiteilijah, mä ooon taiteilijaaaaaaaa!"... Hävettää. No mut ei ketää ollu sit ees loppujelopuks huomannu sitä. Ja kerrankos sitä nyt saa naamat olla.

Eilen olin sitte Skinvalids Riverside bileissä. Siellä oli ihan kivaa, mentiin myöhemmin klubille, missä kaadoin päälleni tuopillisen vettä ihan vaan siks et tanssilattialla soi Justin Timberlaken Sexyback. Eläydyin sexyyn biisiin. En tosin näyttänyt autoapesevältä Shakiralta, mikä tuli sinänsä yllärinä...  Joululomalla vois sitte vaikka rauhottua...

Nä kuvat otin joskus pari vuotta sitten Saariselältä, oltiin siellä joulunvietossa. Keskimmäisessä kuvassa on mä ja mun minkkicentipede. 3 minkkiä ommeltun toisiinsa kiinni "suu_perseeseen menetelmällä". Kettutytöt rauhottukaa! Se on famon vanha ja noin 50 vuotta vanha.

Mun instagramnicki on nykyään torakkajuhla .
Ps. LUPAAN, että joululomalla tulee ihan kunnon kuvia, suunniteltuja shoottiotoksia.


11 kommenttia:

  1. hahah XDD Parasta seurata sun ig:stä noita sun seikkailuja XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seikkailu on parasta ----> SATTUMAAKO? En uskO!

      Poista
  2. "En tosin näyttänyt autoapesevältä Shakiralta, mikä tuli sinänsä yllärinä..."
    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD en kestä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se oli varmaa jonku sivustakatsojan mielestä semi kiusallista...

      Poista
  3. Sä oot kyllä ihana bloggaaja! Aina tulee hyvälle päälle kun lukee sun juttuja. :)

    VastaaPoista
  4. vitsi oot niin sulonen :)

    VastaaPoista
  5. melffi täääl yo, pakko vaa sanoo et jännää filmintuntuu tos vikas kuukuvas! tykkäilen, kun itse oon siirtynyt aikalailla siihen formaattiin

    VastaaPoista