keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Ei rakasta.

Mitäsmitässs....... Olin Eilen Stadissa ja oli ihan jees! Nätti ilma ja hienoja löytöja kaupoista jihhii. Piti mennä sinne tosin jo maanantaina, mut ei menny suunnitelmat täysin putkeen
Suora copypaste Facebookista (mun status):

- Nukuin pommiin. Piti lähtee klo 11 junalla helsinkiin mut heräsin 12:00
- Päätän mennä klo 13 junalla. Kello 13:01 löydän itteni huutamasta laiturilta lippu kourassa vittua kun juna puksuttaa jo 100 m päässä.
- Aattelen, että nyt saa Stadinreissu jäädä seuraavaan päivään ja kävelen keskustaan. Kaikkia luita sattuu koko matkan vitusti.
- Keskustassa meen bussiin. Laitan lompakon kortinlukijaan. Mitään ei tapahdu. Kaivelen lompakkoa ja huomaan ettei bussikorttia enää ole.
- Menen joukkoliikennetoimistoon ja ostan uuden bussikortin. 35e.
- Nään Ainon sattumalta keskustassa ja kerron mun bussikorttijutusta. Saan tietää, että oon kännissä antanu mun bussikortin sille viikonloppuna.
 

Jöö. Kertoo jotain ihmisten vahingonilosta ku tosta tykkää yli 100 ihmistä. 

Ines halus ittelleen uuden profiilikuvan ja käytin tilaisuuden hyväkseni myös joidenkin jännempien kuin pelkkien poseerauskuvien ottamiseen.



Pointtina oli jotku päinvittua menneet häät. Jos joku ei tajunnu.


8 kommenttia: