perjantai 6. heinäkuuta 2012

Nimetön nro. 1

En keksiny mitään otsikkoa. Ensimmäinen kerta. Oon saavuttanut nyt jonkun tietyn ihan hirmuisen tärkeän pisteen siis. Runosuoni ehtyy. Mitä vittua mä selitän. Väsyttää.

Huomenna vielä 7h aamuvuoro jonka jälkeen teen viinasmoothieta ja lähen Ruisrockiin unohtaaan maailman.



Kutsukaa mut jatkoille!


EDIT: Mulle tuli haaste Sinin blogista. Pitäis jotain lempibloggaajaia alkaa valkkaamaan, mut enpä taida. Sen sijaan tyydyn vaan kertomaan 7 faktaa itsestäni.

1. Leikkasin tänään hiukset. Ne on hienot.
2. Oon Hesellä töissä paistajana ja muhun on pinttynyt ikuinen rasvanhaju.
3. Mulla on iPod aina mukana, seurassakin. Ja kun seura alkaa vituttamaan ni laitan napit korville.
4. Rakastan keikoilla ja festareilla käymistä ja ylpeilen niistä tulleilla mustelmilla. Ne on mulle voitonmerkkejä!
5. Haluan isona tutkimusmatkailijaks(biologiksi) tai valokuvaajaksi.
6. En osaa Ruotsia vaik on syksyllä kirjotukset.
7. Nautin ryypiskelystä.

7 kommenttia:

  1. haaste :)

    http://oletteihania.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ah mitkä sävyt tossa kuvassa!

    http://tthephotosonmywall.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Sulla on tosi hienoja kuvia ja jotenkin miellyttävä tyyli kirjottaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toivottavasti YO-sensorit tykkää samaa :D

      Poista
  4. Oaaah, ihastuin blogiisi näin alkusilmäyksellä!!!
    Ihana.
    JOten sinulla on yksi uusi lukija, haah :--D

    VastaaPoista