lauantai 30. kesäkuuta 2012

Kaikki piirtää nyt kalkkunan!

Huh. On ollu aika paljon töitä nyt tässä. Ja kaikkihan tietää: hesetyö on raskasta (+33°C paistossa 6 h JUOKSEMINEN) ja raskaat työt vaatii raskaat huvit.
Kello on nyt 17 ja tulin pari tuntia sitte viime yön jäljiltä kotiin. Nukkunut oon ehkä 3 h. Ja taas pitäis kohta mennä kavereiden synttäreille.

Olin eilen Kukassa ja oltiin joidenki tuntemattomien kanssa piirustuspeliä. Joku sanoo jonkun eläimen ja sit kaikki piirää sen, jonka jälkeen paras kuva äänestetään. Mun oli pakko ottaa joitain niitä eläimiä talteen. Niin hienoja.
Kehyksiin! Vasemmalla laiskiainen ja mangusti, keskellä panda ja oikealla kalkkuna. Taustalla mun paskanen pöytä.

 Näin myös yks päivä keskustassa tällasen herran jolla oli pari koiraa. Katto mua vihasesti ku serasin sitä kameran kanssa jonku aikaa.

Pitäis taas jokupäivä pitää jotkut kunnon shootit mut mun ideat alkaa olla semisti hankalia toteutettaviksi ja rohkeita malleja on hankala löytää.....


Tän aamun laulu. Maailma tuntuu haajoaavaaan........
 



11 kommenttia:

  1. Teuvon Kuvat Noormarkusta kävi täällä ja toivottaa hyvää kesän jatkoa.

    www.ttvehkalahti.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Pillun Kuvat Myyrmarkusta kävi täällä ja toivottaa hyvää peniksen jatketta.

    www.Jeesus-on-Herra.com

    VastaaPoista
  3. jaa rohkeita malleja? täällä ois jos kelpaa :)

    T.I_Feel_Your_Pain_HesburgerBro

    VastaaPoista
  4. Jeee vähän siistiä että oot hesessä !:)

    T: mäkkiläinen

    VastaaPoista