torstai 4. kesäkuuta 2015

Kun ei enää koskaan pitäisi







Siinä biisissä sanotaan et aina mun pitää. Ajattele, jos ei enää ikinä pitäisi. Mitkään kahleet ei pidättelisi. Muuttuisit villieläimeksi.


Mulla on nyt käynnissä Turun taideakatemian pääsykokeet, tai oikeastaan enää pelkkä haastattelu jäljellä. Nä kuvat oli tehtävään "aina mun pitää". Jos täällä ei nyt tarraa kala koukkuun, ni se on sitten maailmanympärysmatka. Helsingistä tuli nimittäin hylsy. Mä olen oikeesti kesän jälkeen siinä tilanteessa, et voin heittää tikkaa umpimähkään karttapalloon, ja matkustaa sinne mihin tikka osuu. 

Näkyy Antarktiksella, mulla on paska sihti.


Toi biisi on todella paras. Ja koko levy.




6 kommenttia:

  1. Miten mikään koulu voi antaa sulle hylsyn kun sun kuvat on ihan parhaita >:((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MÄ EN TIEDÄ
      SAATANA
      MÄHALUUN

      Mut kiitos xD

      Poista
  2. Nooh jos et pääse ni ei tikan heittokaa mikää kauheen paha juttu oo! on muuten cool ulkoasu täs! paaaitsi spotify merkki on vähän vinossa eheeeh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no ei kai, olis kiva vaan saada jonkilaine ote tästä elämästä nyt. Siis toi joka on tuolla oikeessa laidassa?
      Spotifymerkki on hiukan vino! Et oo vaa nähny sitä noin isona!

      Poista
  3. Hmm ehkä Antraktikselta vois tarjoutuu joku super cooli tilaisuus hehe
    Ooooh nyt mun maailma meni uusiks! Spotify merkki on vino....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se vois olla ihan kiva kokemus kyllä. Varsinkin kun rakastan -50°C pakkasia kuten monet muutkin.
      Juu elämä on ihmeitä täynnä!!

      Poista