keskiviikko 6. toukokuuta 2015

Hawaijiunelmatkin käyvät joskus toteen







Terveiset mökiltä. Sataa kaatamalla ja tuulee helvetisti. Osallistuin pari viikkoa sitten HEROtv:n #MunHavaiji -kilpailuun, jonka pääpalkintona oli 1500e:n matkalahjakortti ihan mihin vaan. Enää ei kylmä ja märkä tunnu luissa ja ytimissä, nimittäin arvatkaa kuka voitti! NO MINÄ!!! Ylempänä voittajakuva, jonka mun kaveri Paavo Foley (uskokaa tai älkää: itselaukasimen käyttö on harvinaisen hankalaa joessa pizza kädessä surfatessa) mulle otti, alempana minä hetki sitten voittaneena – voittajan on helppo hymyillä.
Elikkäs lisää mun maankuuluja matkakuvia tiedossa!



12 kommenttia:

  1. Ne on maailmankuuluja jo!! Onk toi eka kuva mis hymyilet selvipäi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho on vai!! HAhahahahahahahahhahaha nyt osu ja uppos :D:D:D:D:D::D
      Mut ei oo, täs postauksesa on toinen http://onrepeatagain.blogspot.fi/2013/04/bored-kunt.html

      Poista
  2. Oot komee svante lisää hymykuvia :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, kiitos, i've been working on it! Tä on ollu hyvinvoinnin ja ulkonäön kevät!

      Poista
  3. oot ihana ku hymyilet suu auki! ja sulla on tollanen pieni hammasrako, oon ehkä rakastunu

    p.s. havaiji pitsa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehehe kiitos, punastuin vaikka oon yksin keskellä metsää. Tosta kolosta meni ennen 2e kolikko :D

      Pitsa herkku, jonka heitin rosikseen kuvanoton jälkeen :o

      Poista
  4. Aaw oot niin onnellisen näköinen, ihana hymy! ;_; Mihin suuntaan aattelit matkustaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie olen niin onnellinen! :3333333 Mut mä varmaankin lähden tonne tyynelle merelle. Fidzi, Tahiti, Samoa tms. kiinnostais. Tai sit Malediivit tai Madagaskar. Paljon paikkojahh

      Poista