maanantai 11. toukokuuta 2015

A place to hide






No nyt se sitten tapahtui. Sain kutsun myös Helsingin taideyliopiston (viikon mittaisiin) pääsykokeisiin. Oon aivan hakoteillä, että meenkö kokeilee onneani Lahteen vai sinne. No varmaa  kuitenkin on, että mulla on keskiviikkona pääsykokeet myös Tampereen yliopistossa, kuvajournalismin puolella. Oikeastaan mua ei kiinnosta se kauheesti, mut kunhan nyt läpällä hain. Päsykoekirjankin vaihdoin eilen Tuntemattomaan sotilaaseen. 

Lukiossa se kirja oli pakko lukea, mutta juonittelin siitä jotenkin pois. En oo ikinä ees kattonu sitä leffaa, ni ei ole oikeestaan mitään hajua mitä siinä tapahtuu. Ja nyt oon peräti intin käynyt reserviläinen, niin saan siitä varmaan irtikin enemmän. Hommahan on hyvin perinteikäs: kun pitäis lukee jotain tärkeetä, ni kummasti alkaa löytyä kaikennäköstä muuta. Tosin sanonta "Lukio lukematta läpi" ei päde mun kohdalla. Luin esimerkiksi jonkun koeviikon aikana kaikki Harry Potterit. Toisena Taru Sormusten Herrasta jne.

Nää kuvat on mun viimeviikon erakkomökkeilyltä. Koko sielläoloaikani pelkästään satoi ja oli sumuista ja välillä jonkun muutolintuparven ääni kantautu usvaverhon takaa, mutta muuten täys hiljaisuus.

10 kommenttia:

  1. ei oo karkauspäivä mut mee mun kaa naimisii.

    p.s. onnee pääsykokeisiin. oot cool

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä on mennään vaan

      KKiiiittäääääään

      Poista
  2. helsinkiin ite menisin! kannattaa miettii kaupunkiakin et kumpi antaa enemmän vaihtoehtoja :) ja tietty hakuprosentteiki kandee katella. ja miettii kummassa kaupungissa _haluaa_ asua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin menisin. Valitsin sen jo. Vaikeaa oli mutta mans gotta do what mans gota do. tosin katoin et se helsingin koulu oli iltalehden mukaan yks suomen vaikempia sisäänpäästäviä. 2-4% hakijoista pääsee xD

      Poista
    2. Kuvataideakatemia ehdottomasti. Valokuvataiteesta tiedän että opettajista Veli Granö on kova äijä.

      Poista
    3. Täällä mä nyt istun iMacin kanssa ja ihmise maalaa mun ympärillä.

      Poista
  3. kivoja kuvia taas! paljon hei tsemppii pääsykokeisiiiiiin :-)

    VastaaPoista
  4. onnea ja menestystä, Svante. olet lahjakas miehenalku :)!! pärjäät varmasti hyvin. kuvasi ovat upeita ja persoonasi :DD Luotan sinuun ja pidän peukkuja... terveisin Tipi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kauniista sanoista, täällä sitä nyt ollaa pakertamassa... Tipi

      Poista