tiistai 14. huhtikuuta 2015

Minä jumaloin itseäni







Toteutin Turun taideakatemian tehtävänannon "Kuva josta en halua luopua" melko vaatimattomasti, nöyrästi ja homoeroottisesti. Otsikoin sen myöst täsmälleen niin kuin tämän postauksen. Voisinko mä jo saatana päästä johonkin kouluun? (Humakia ei edelleenkään lasketa)


Olin taas koko viikonlopun laivalla ja tänään lähen yksin mökkeilemään saadakseni oluttuoppien kilinän pois mun päästäni. Vain luonto ja minä. Voin myös paljastaa, et siellä saattaa tapahtua vuoden suurin blogitapahtuma (vinkki: se oli viime vuonna samoihin aikoihin).


18 kommenttia:

  1. no mutta svante huh. kuumuus

    VastaaPoista
  2. Mielikuvituksellinen ja hauska kuva! :---D

    VastaaPoista
  3. Ooh miten kauniit kädet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vaan, ootappa ku mun kuntokuuri on kestäny tarpeeks kauan. Sit vast kaunista onkin <3

      Poista
  4. tää on tosi oivallinen. tsemppiä pääsykokeisiin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jos sinne saakka päästään :/ :S 8-OOOOO

      Poista
  5. ollaanko me sun mielestä ystäviä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kai me ollaan, vaikka mulla ei ole hajuakaan kuka sä olet :D

      Poista
  6. En tajua, miten et muka pääse mihinkään. Sun kuvat on just parhaita ja kekseliäitä. :-( Must ainsaitsisit opiskelupaikan vaikka missä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään saatana! Haluisin nähdä et ketkä noihin kouluihin vuosittain oikeen otetaan. Mut saa nyt nähdä. Kolmas kerta todensanoo ja jajajjajajajaja ääärgh. Kyllä se siitä.

      Kiitos tsemppauksesta!

      Poista
  7. Munki mielestä ansaitsisit sen koulupaikan kyllä ehottomasti! Sun kuvat on huippuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Näiden kommenttejen voimilla ehkä pääsen läpi kokeiden!

      Poista
  8. kouluihin pääsee oikeella asenteella ja kehityskelpoisuudella

    VastaaPoista