torstai 12. maaliskuuta 2015

Älä koske minun jalokiveeni






Tässäpä kuva tällaisesta käpälästä, joka koittaa varastaa arvokasta timanttia.Tuossa kivessä lukee että "MY MY MY". Eikös olekin kiva fontti?


Harjottelu on alkanut ja päivien tunnit kuluvat silvotut vaginat koneen näytöllä hyppien. Niin siis jos jollain meni ohi, niin oon harjottelussa valokuvaaja Meeri Koutaniemellä. Ehkä tämäkin kuva symboloi jollain tavoin seksuaalisuuden ryöstämistä?

Tänään kävin autokoulun syventävässä vaiheessa, joka siis on entinen kakkosvaihe. Ajeltiin jonkun partaveikon kanssa Paimioon pyörähtämään. Ajoin kuulemma hyvin; kaahasin muun muassa kaksista punasista erittäin vanhoista vihreistä taakseni, saati sitten eteeni katsomatta. Mutta olin kuitenkin taloudellinen.  Matkan jälkeen näin sattumalta yhen mun kaverin, joka kysy että oonko ollu ulkomailla? Lasketaanko Paimio ulkomaaksi?


Te mun lukijat ette oo ollu kovinkaan aktiivisia lähiakoina. Vai olenko mä ollut liian epäaktiivinen? Onneks en ole kuitenkaan radiokatiivinen. Heh. Mutta loppujen lopuksi tämä blogi on kuitenkin interaktiivinen, joten toivon teidän reaktivoitumistanne.

7 kommenttia:

  1. Upea fontti!! Mistä oot tommosen löytäny, saako kysyä nimeä? :D Vähän siistiä että oot Koutaniemellä harjoittelussa, mulla on justiinsa syksyn TO-paikka haussa ja tuska on suuri :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vaan! Se on tollanen ihan mun ikionma fontti, johon kuuluu tähän mennessä 2 kirjainta! xD
      Tää on kyllä aika mielenkiintosta, tosi erilaista mitä muut meiän luokkalaiset tekee – mut pitkälti tä on itsenäistä tutkimustyötä! Onnea vaan hakuun :D mullakin meni tovi ennen ku nappas! Tosin mä opiskelenki kulttuurituotantoa, ja käytännössä täki on tuotantoharjottelu

      Poista
  2. entä jos väsyttää, onko pakko reaktivoitua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löysin tänään sinivuokkoja maasta, eli auringon olis pitäny jo herättää sutkin!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Thänks!
      Mäkin, vai onko se rusetti? Vaiko paperitollo? Taiteilija – eikä taikuri koskaan paljasta salaisuuksiaan

      Poista