keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Mitä jos vielä yhet YO:t






Nellin kanssa meni kiitoskorttikuvailut vähän myöhäseen, mutta syksyn lehdet toi kyllä kivanlaista vaihtelua näihin kuviin!

***

En oo jaksanu kuvata hirveesti lähiaikoina: mulla on pää täynnä ideoita, mut rahat eikä jaksaminen riitä. Mallien löytäminen on ku ettis neulaa heinäsuovasta ja teosten toteutus alkais olla jo hiukan enemmän aikaavievää ku ennen. Palo on kyllä kova itseilmaisuun, mutta toi mun tänhetkinen koulu vaatii veronsa. Tunneilla, joilla mua ei kiinnosta oikeastaan ollenkaan olla, on erittäin turhauttavaa istua. Kulttuurituotanto ei siis ollutkaan mun ala. Haluisin kuitenkin oman kämpän ja opintotukea ei tipu jos ei niitä opintopisteitäkään kerry. Koulussa roikun edelleen myös siks, koska pelkään et jos keskeytän, ni en välttämättä saakkaan uutta opiskelupaikkaa ja naps tulee taas uus hauska vuosi ElÄmÄn KoVaSsA KoUlUsSa. 

Joku voisi sanoa, et mene töihin. Mä sanon et menen todella mielelläni – mut jonnekin muualle ku Heselle. 2 vuotta oli ehdottomasti liikaa, vaikka hyvin opettavaista siellä olikin. Kannattavaa ja järkevää olis mennä jonnekin valokuvaajalle harjotteluun, mut en tiedä prosessista mitään. Saako siitä edes rahaa? Haluanko mä tehdä sitä? 

En tiiä, mut muista ainakin linkittää blogisi!


 

2 kommenttia: