sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Festarimestari pt.2



Joo varotuksen sana: tä on se postaus, jota ootte oottanu, mut ette kuitenkaan halua nähdä. Festaripostaus. Osa 2.


RUISROCK 2014




1. Laitoin päälle mun vesipisarapuvun. Se kruunaa kaikki juhlat. Onneks tajusin jättää sen kotiin. 2. Minä jonkun aurinkolaseissa.

Mullahan on (vastentahtoisena) turkulaisena aikamoinen kotikenttäetu tohon Ruisrockiin. Tästä edusta otettiin kaikki ilo irti ja meiän huusholli toimi melkosenä bilekämppänä koko viikonlopun ajan.  Ensimmäinen päivä alko jo siinä kahdeltatoista ku alettin nauttimaan elämästä meidän terassilla. Jotain porukkaa meillä sitten lappas koko päivän läpi ja jossain vaiheessa lähin sitten itse alueelle.




1. Minä nauttimassa yksin musiikista. Etten vaan olisi taas eksynyt Cheekin keikalle. 2. Me nauttimassa yhdessä musiikista. Ettei vaan oltais taas eksytty Cheekin keikalle.

Perjantaina kävin ainakin kuuntelemassa Bastillea, joka oli varmaan ihan hyvä. Sit olin yksin reivaamassa Cariboun eturivissä, jonne ei ollut kauheeta tunkua koska se on melko eteeristä verrattuna muuhun ruissin soundiin. Sitten oli Pariisin Kevään vuoro, jossa saatiin vihasia katseita osaksemme, koska eläydyttiin keikkaan niin voimalla. Loppuyön baardit taas vietettiin Daavid Guetan tahdissa. Mulla olis yks kuvaava video sieltä, mut se ei oo julkaisukelpoinen.




 1. Juki mun harteilla nauttimassa Samuli Putron sydäntäsärkevistä ralleista. 2. Jukin nenästä alkoi vuotaa verta paine-erojen seurauksena.

Tuli seuraava päivä. Aamu alko sittarireissulla: maksalaatikkoa ja kaljaa. Tarttuipa alkosta mukaan myös yks Kissanminttupullo, josta tein mun maankuulua kissanminttujäätelöä, jonka söin lähes kokonaan ite, koska kukaan ei suotunu maksaa siitä. Se olikin melko petollista se jätski. No joo meille tuli sitten taas ystäviä ja joitain heidänkin kavereita joista yhden nimi oli joku Akuliina tms. Jossain vaiheessa lähin yksin polkemaan aluetta kohti, koska muut nappas taxin. Jätin pyörän pöpelikköön vaikka kuinka kauas alueesta, koska joku sanoi sen olevan hyvä idea. Noh, eipä ollut, vaan ihan paska.



Täs asussa otin juhlavieraat vastaan.




1. Innostuttiin hiukan noiden colatölkkien kanssa. Seuraavana aamuna mulla oli himassa ainakin seitsemän erinimistä limua. 2. Joo. Bengvit. Mistä mä edes keksin sen.

Lauantain ainoo bändi, jonka näin oli Studio Killers ja se oli aikas hyvä. Tulin sil keikalla vahvasti siihen tulokseen, et me eletään nykyaikaa, syvällistä. Päivä koostu sit lähinnä alueella haahuilusta, mikä oli hauskaa, koska lähes joka toinen on tuttu – turkulaisia kun on koko paikka täynnä.




1. Mää, Maija Vilkkumaa ja pari muuta. 2. Mä ja Maija Vilkkumaa ihan vaa kahdestaa. Halusin nimittäin sillasenki kuvan jos oltiin vaan me. Otin varmuudeks 30. 3. Loistava kuva joltain keikalta. Tällasiakin aika monta. 4 Mä maanantaiaamuna. Alueen ilmassa leijuva hiekka ei tehny hirveen hyvää mun muutenkin kaikista leikkauksitä kärsineille nenärei'ille. Tä kuva on täs siks ku ei ollu muita vaakakuvia, joihin ois voinu yhdistää.

Tuli sunnuntai. Samat aamurutiinit ku koko viikonlopun ja alueelle iltapäivällä. Matkalla tein kanssapyöräiläijöitteni "iloksi" päättymätöntä Mikki Hiiri -imitaatiota. Sunnuntaihin kuulu Sacandinavian Music Group, johon ehdittii just parahiksi huojumaan. Sen jälkeen menin kattoo Gaselleja, mikä ei ollu mun aikosmuslistalla, mut sielläpähän nyt kuitenkin koko keikan olin. Jossain vaiheessa kävelin myös Icona Popin yleisön läpi, koska helpompaa reittiä toiselle puolella ei kuulemma ollut. Mut Phoenix oli nyt aivan huikea kaikilla tavoin!



1. Festarien loppuessa joku tyttö oli haalinu itelleen ämpärillisen valkosipulisuolakurkkuja. Söin niitä sitten siinä ja otin siitä tytöstä kuvan? Tunnistatko itsesi tästä? 2. Camilla, mää, Salla ja joku nautiskelija alakulmassa Gasellien keikalla. Jossain vaihees iltaa mun aurinkolasien määrä tuplaantui. Näytin todella hyvältä.

Festarit loppui, mut ilta oli nuori! Mentiin loppuillaks Klubille krebaamaan ja yhtäkkiä olinkin aamukaheksalta kotona pienen uimarantareissun jälkeen. Tossa ylempänä tosiaan kuva mun maanataiaamusta.




1. Provinssipostauksessa puhuinkin siitä uskomattomasta tanssiliikkeestä. Noh, eräs ystäväni luki tän ja pian tä kilahti WhatsAppiin. Kiitti Salla. Tätä tehtiin siis myös Ruisrockissa, tosin yhden miehen voimin. 2. Tanssiliikkeet oli hallussa myös Klubin jatkoilla.





1. Mä ja joku yhteiskuvassa. Jos tarkasti katotte, ni saatatte huomata maassa lojuvan  mun lompakon ja kaikki kortit. Ei muuten onnistunut tän kuvan otto ihan ekalla yrityksellä. 2. Tiistaiaamuna ei ollut paljoo helpottanu. Onneks merivesi oli aika lämmintä.


Flowpostauksen saadaksenne tarviin tähän ainaki 12 kommenttia keskiviikkoiltaan mennessä! Eikö ookki ärsyttävää? Ja sen jälkeen vois vaikka taas keskittyä siihen valokuvaukseen.

14 kommenttia:

  1. Mieleni tekisi lähettää 12 erillistä kommenttia ja käskeä jumalallisesti postaamaan. Hillitsen itseni. Toistaiseksi :D

    VastaaPoista
  2. Juuh meikkis iha freesinä siel vaihteeks XD ja akuliina ja nokkahuilu oli provinssis, kehtaski häirii Arttu wiskari ft wiz khalifan soittoo!!1 terkkusin consuela

    VastaaPoista
  3. Loistava postaus :D flow kehiin!!

    VastaaPoista
  4. JESSS tunnitsin itseni yhdestä kuvasta mä oon toi JOKU NAUTSKELija tuol kasellien keikal.. kelasin kyl et ihanku se ois mä, mut ei mul oo noin rumii aurinkolasei, mut ne oliki marikan aurinkolasit. olotila on tos aika poppers

    VastaaPoista
  5. olen siis toi takanaoleva nautiskelija kylläki

    VastaaPoista
  6. tajusin just et tein äskö ainaki kaks kommenttii :xjaoho nyt tuli kolmas

    VastaaPoista
  7. Oo maagista. Alko kyllä vähän nuo kurkut oksettaa..

    VastaaPoista
  8. oivoi lisää näitä oot huippu :--D

    VastaaPoista
  9. FLOWTA KEHIIN. nää sun festarijutut on jotain ihan kuningasta!

    VastaaPoista
  10. hahahaha flow tosiaan kehiin :D sen verran sekasin annoit niitä elämänohjeita blue tentin edessä, et oot sen postauksen kyllä velkaa!

    VastaaPoista