maanantai 10. helmikuuta 2014

Paluu Muumilaaksoon






Analysoin itseäni valokuvaajana: pidän keskisommittelusta. Analysoin Pikku Myyn ja Nuuskamuikkusen paluuta Muumilaaksoon: ihan jees. Paitsi että Myy on jo aikuinen nainen ja Nuuskis on luopunut tupakkatuotteista.


Huomenna on mun kallonporausoperaation aika, joten sen kunniaks aattelin kertoa, että mitä kaikkea tällä hetkellä vihailen:


- Paskoja blogeja, joita kuitenkin jää lukemaan pitkäksi toviksi.
- Sitä, kun teen sitä mun kaiman pastaa, mut sit mun ostamat avocadot onkin ihan raakoja.
- Sitä, et olin jo unohtanu et Rammstein on hyvä bändi.
- Edelleenkin Stam1naa. Se ei oo hyvä bändi.
- Kun Spotify varoittamatta kaatuu.
- Kun minä varoittamatta kaadun.
- Kun puu varoittamatta kaatuu.
- Sitä, etten syntynyt valmiina Photoshopvirtuoosina.
- Kun kännykässä on enää ihan sika vähän akkua ja se loppukin menee siihen, ku kännykkä ilmottaa et akkua on sika vähän jäljellä.
- Sitä, että mun pitää erikseen käskeä ihmisiä kommentoimaan. Tai sitä että ainoat kommentit tulee yhdeltä anonyymilta demarinperkeleeltä/Karhusedältä/Kultakutri86:lta
- Viikon päästä oleva gines.
- Sitä, et mun varpaat on jäässä koska en jaksa sulkea ikkunaa.
- Sitä, että katoin tänään tunnin ostosTV:tä.
- American Horror Storyn loppumista.

30 kommenttia:

  1. asdf nää kuvat on tosi kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä kiitän. Minä nöyränä kumarran.

      Poista
    2. voin vastaa sun vastauxee ja dafuq ostos tv mitä uutuuksia ne nykyää myy ? onko toby vielä kehissä? tai se aromipesä

      Poista
    3. Ihme temppu vastaa toisen vastauksii no siis keraamista pannua ja pannutusta ja swiffel sweeper, ei oo aromipesää kellään enää.

      Poista
  2. hahahhah oot nii huippu, ylitiöpositiivi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pelle positiivi vai posetiivari-iivari

      Poista
  3. Katoin yks kesä joka päivä ostostveetä ja must se oli jopa ihan hyvä "sarja". Vittu se kesä oli täyttä syöpää.

    Mutta ihania kuvia ja keskisommittelu on paras.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan paskaa ja myös viime kesä oli. Kiitti vaa juu aion jatkaa keskisommitellun linjalla

      Poista
  4. oot mahtava tyyppi!! lentäispä mullaki läppä noi hyvin. t. fangirl_94

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D:D mä enää usko näihin kommentteihin. Tä on salee se demarinperkele.

      Poista
  5. Se on NIIIN ärsyttävää ku koittaa tehä avocadopastaa ja sit ne onki raakoja!!! Just pari päivää sit pyysin äitii ostaa ja se osti raakoja.... Olin tietty ehtiny jo laittaa spagetit kiehuu ja tekemään muut valmistelut ennen ku huomasin.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on inhaa. Onneks noi mun oli ihan jees ny loppujenlopuks. Mut ei saa valittaa jos joku muu käy sun puolesta kaupassa! Mut eihen siihen kauheesti kyllä valmisteluja tarvita, sehän valmistuu kymmenessä minuutissa! :D

      Poista
  6. dude oisit ees ilonen että jokku kommentoi aina ja lukee säännöllisesti >:( hyvää läppää lentää joojuu mutta tuo asia pisti ärsyttääää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Demarinerkele, karhusetä ja kultakutri86 on mun yhden mun häiriköivän kaverin alter egoja :D

      Poista
    2. mut kyllähä niitä kommentteja muiltaki tulee AAAAAAAA

      Poista
  7. coolejahan näistä tuli mut miks se jeesuslaulu ei päässy mukaan kysynpähän vaan.......

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm se olis muistuttanu liikaa videopostausta ja ne on kauheen kiusallisisa

      Poista
  8. Voisit viedä mutkin muumimaailmaan, oon halunnu sinne jo pitkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinne voi niinku ohan vaan mennä! Ei ole esteitä!

      Poista
  9. sä oot huippu ja american horror story myös !

    VastaaPoista
  10. Mä oon yrittänyt kommentoida useesti. Mutten kehtaa omalla nimellä, kun oot niin cool ;D
    Tykkään tosissani näistä kuvista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahhaha et kehtaa mitä helevettiä :D Muthei kiitti :D

      Poista