lauantai 18. tammikuuta 2014

Nymfit





Hyytävimmän talven keskelle vähän kesäisiä metsämiisoja!

Tänään oon syöny sipsejä, jäätelöä, karkkia, dippiä ja kohta syön daimkakun. Verrattoman turha lauantai mun elämässä! Kävin viime viikolla kans syömässä Helsingis Fredrikinkadun Fuku-sushibuffetissa. Se oli taivas täynnä jalokiviä, jotka esiintyivät susheina. Mulle ei ees makseta mitään et kehun sitä täällä blogissa, ihan vilpitön olen! Mut muistan sen paikan nimen siks et se on melkee ku fuck u.

14 kommenttia:

  1. "Metsämiisoja". Tiedätkö edes, mitä nymfit ovat? Itsellä riittää kokemuksia jos jonkun verran. Metsämiisa on siitä kaukana, kun city-nymfi iskee.

    VastaaPoista
  2. Sika siistei kuvii taas kerran! Mut hei miks ei näy talvee? Voisit seuraavas postaukses ottaa teemaks vaik jonkun kylmyyden tai sillee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun näpit jäätyy ni en voi kuvata : - (

      Poista
  3. Joo, yhdyn edelliseen.

    VastaaPoista
  4. Sairaan hyvii kuvii svante! Ei voi ku hattuu nostaa taas näille ja kyl piristi päivää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en enää usko et nä kommentit on ketään muu ku Leo tai Eemeli...

      Poista
  5. hahahahahahaahahahah ei helvetti mikö kommentti ja tottakai ofc nimetön :DDDDD

    VastaaPoista
  6. Taisin jo rakastuu tohon tokan kuvan tyttöön.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://thephotodiary-by-saralehtomaa.blogspot.fi/ sen blogi!

      Poista
  7. Nää kesäkuvat piristää aina kauheesti ja saa mut ainakin odottamaan innolla kesää :---) toki plussaa on vielä se että nämäkin kuvat on ihan über hyviä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voijj kyllä minuakin. olisipa kesä ja ei huolia, ei murheita eikä kiire mihinkään. :( kiitsssaa :)

      Poista
  8. Tehdäänkö taas joku päivä sushia yhdessä tai mennään syömään sushia?:)))) t. Marsuliini

    VastaaPoista