maanantai 18. marraskuuta 2013

Lisää vastauksia!





mikä maailman huoli on pahin susta? Ööööh. Ydinaseet?  miksikä haluat isona? Ihmiseksi, joka on tyytyväinen valintoihinsa. mikä sun seksuaalinensuuntautuminen on? Hetero. kuka on sun paraskaveri? Ei mulla oo tiettyä parasta kaveria, mut mul aikapaljon hyviä kavereita. lempivaatekauppa? Hmm kirpparit? Ja Beamhill jos mul olis enemmä rahaa. sun motto? Meiän abikronikassa mun mottona lukee: "vittu mä haluan kuolla." Ootko tossa valokuvauksessa ihan itseoppinut? Oon mä tässä lähestulkoon, kävin mä pariin kertaan työväenopiston valokuvauskursseilla, mut ei niist oikeee mitää jääny käteen. 

Paras arvosana ylppäreissä ja mikä aine? Äikkä ja enkku molemmat Eximia jee. Jos kokkaat, nii onksulla sellasta tietynlaista bravuuria minkä valmistuksen koet hallitsevas täysin? Lätyt ja bruschetta. edelleen. Ei kadonnut taidot viikonlopun aikana. Vaik olis voinukki. Haluaksä perheen ja sellasen valkosen elintasosimpanssi-pelkkäävalkoista-kodin vai jotain semmosta räväkämpää? Niin siis nyt ku sä noin hienosti sen valkosen talon muotoilet... No siis, haluisin jonkun avaran, ison ja valkosen jos on puulattiat. Mut en perhettä. Eli siis joo semi elintasosinpanssimaisen talon haluan. Täynnä kallista ja kaunista taidetta. Räväkät talot tuppaa olemaan vitun kauheita :D. Mikä on sun lempikukkanen? Mul oli pienenä aina lihansyöjäkasveja, mut nyt sanoisin et vaikka aloe. Tai kaakaopuu. 

Ooksä koskaa jääny Afrikan tähdessä jumiin sinne St. Helenan saarelle? Olen varmaan pienenä. Olin lapsena kans tosi huono häviäjä, joten aloin varmaan itkemään. paras keikka jolla oot ollu? Pendulum  täydellä kokoonpanolla provinssissa, mew kulttuuritalolla ja prodigy ruisrockissa. Ne muistuu ekana mieleen hulluina keikkoina! parhaat baarit ja kahvilat sun mielestä turussa? Oon niin vitun kyllästyny Turun baareihin. Joten en vastaa siihen, mut kahviloita on yllin  kyllin, esim. cafe art, helvetin hyvää!  lempibändi/artisti? Täl hetkellä ei oo mitää tiettyä lempparia, mut oon kuunnellu paljon Bastillee ja The xx:ää. paras biisi? No angels mitä kaikkee oot kuvaillu ruotuväkeen? Vaikka kuule mitä! Täältä voi kattoa niitä lehtiä!  parhaat seikkailut? No mähän oon seikkaillut varsin paljon viiime vuosina. Hyvänä seikkailuna tulee mieleen kun pidin bileet yks kesäilta ja juhlien päätteeks pyöräiltiin kavereiden kanssa Turussa olevan laskettelukeskuksen huipulle ja yolo.  Koko viime kesä, ennen armeijaa tosin, oli aika hyvää seikkailua.




ystävystytkö helposti tai tutustutko mielellään uusiin ihmisiin? Tutustun aika helposti, varsinkin jurrissa. Ihan kunnolla ystävystymine onki sit eri asia. paras juttu viime aikoina? Hiljasta on koska kaikki on paskaa. onks dokaamisen vähentäminen onnistunu? Olin lauantaina inspiration blog awardseissa, ne oli ilmasenviinabileet. Kuolin.  Eli ei oo onnistunu. :DDMiksi Ronin naama kursorina? Ron on jalo velho. Onko susta sun lukijamääräs paljon vai vähän? Ehdottomasti liian vähän.  Idoli? Ei mulla oo idoleita.  Mikä on oudoin kommentti mitä oot blogissas saanu? "Sähän teet kirveestäkin seksikkään." Onks kukaa tuntematon tullu kertomaan et lukee sun blogia? On tultu. Montaki kertaa. Se on aina aika hämmentävää. Mikä on maailman hauskin vitsi? Suomi. Est-ce que tu parle francais? Njet! Mikä on elämän tarkotus? Elämällä ei oo tarkotusta. Kaikki on sattumaa, mut ehkä se on se tarkotus uu? 

Miltä nyt tuntuu? Vituttaa, koska sain äsken tietää et joudun ajaa torstaina Turkuun keikalle jollain wolksvagen shitboksilla joka hajoo vittu käsiin saatana. ookko säää sellaanen hipsteri? En mielestäni. Kuinka monta kertaa olet grillannut kokonaisen kalan kännissä? Ainakin kerran. Viime kesänä. Se oli makrilli ja sit Johanna söi sen. Kerro kolme Turun parasta paikkaa. Kesäinen kauppatori ja jokiranta, ruissalo ja talvella aurajoen jää.  Kuinka pitkä sä oot? Mää oon 182 cm. Kuka on elämäsi kaunein nainen ja entä kuka on maailman kaunein nainen? Tunnen yhen tosi kauniin kanadalaisen. Ja sit maailmanluokassa ni varmaan Cara Delevigne.

millainen olet jos villiinnyt? Olen levoton_tuhkimo_94 milloin yleensä villiinnyt? Silloin kun tapatuu jotain VoiMaaNnuTtAvAA mikä villieläin haluaisit olla? miksi? Minä haluaisin olla sademetsissä elelevä liitokäärme koska voisin tehdä kahta mieliasiaani, eli liitää ja luikerrella. voisitko asua villissä lännessä? Voisin. Jopa Ruotsissa! mikä on villeintä mitä olet tehnyt? Ostin kerran piparitaikinaa, vaikkei ollut edes joulu. mitä villiä haluaisit joskus toteuttaa?  Jonkun repäisevän maailmanympärysmatkan. tunnetko ketään villeä? Tarkastin facebookista: En. pidätkö viilistä? Pidän kunhan siihen laittaa kasan sokeria, kanelia ja inkivääriä päälle. mitä luulet miltä villisika maistuu? Varmaan todella murealta ja mehevältä. ja sillaistahan se onkin, koska oon syöny villisikaa JOU.  voisitko ottaa jonkun villieläimen lemmikiksesi? minkä? Korea kalkkuna taikka merisiili. millainen olisi unelmien villapaita? Lämmittävä, mutta myöskin hyvälaatuinen ja siisti. mitä mieltä olet villakoirista? Meillä oli joskus lastenhoitaja jolla oli villakoira. Sen nimi oli Sami. Sittenku se kuoli, niin hän osti uuden villakoiran. Senki nimi oli Sami. Ja sitte tää täti ei ikinä kutsunu sitä Samia normaalisti luokseen, vaan se aina kiljas sen silleen hullusti. Mut siis ihan kivojahan ne. Kunhan eivät käytä minua villan_rapsutus_puunaan. villiinnyinkö liikaa? :-( En ole huomannut liaallisia villiintymisen merkkejä. Oletko koskaan mennyt pakkaseen? Olen. Kolmesti. Sillonku olin vielä hesellä töissä ni menin yleensä pakkaseen purkamaan raivoani.

13 kommenttia:

  1. svanteee meinasin tukehtuu ruokaan ku luin ton maailman hauskimman vitsin :DDDDD

    VastaaPoista
  2. huhhuuh sähän kuuntelet melkoisen hyvää musiikkia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thänks, eti mut spotifyst ja tsiigaa mun starredlista se on IHANA

      Poista
  3. Oot sä pitempi mitä luulin. Mun mielestä paras vitsi on kyllä sun nimi (kaikella rakkaudella). Mä en oo ikinä törmänny semmoseen nimeen ku Svante ja mietin oikeasti että onko semmosta nimeä oikeesti ees olemassa. Mut ei siinä mitään on se hiano nimi kuitenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon lyhempi ku luulen. joo mun nimi on kyllä aika läppä. mut se on tuleva nobelinvoittajan nimi

      Poista
    2. Svante Arrhenius, hyvät ihmiset.

      Poista
  4. mikä keikka turus oikeen on??

    VastaaPoista
  5. MÄ EN KESTÄ OOT NIIN HAUSKA SUN POSTAUKSIEN LUKEMINEN ON PARAS ASIA MITÄ VOI VAATTEET PÄÄLLÄ TEHÄ OIKEESTI OOT IHANA HALUAN SUT

    VastaaPoista