torstai 14. marraskuuta 2013

Kesä yhdessä yössä






Kesä myöhemmin ajateltuna tuntuu ihan kaukaselta unelta. Vihreän eri sävyjä ohikiitävän hetken ajan ja absurdeja välähdyksiä jostain mistä ei saa kunnolla enää kiinni.

-

Kaveri sai mut houkuteltua lähtemään sen aveciksi lauantain isnpiration blog awardseihin... Pukukoodi on inspiration!!! - anteeks _vittu_ mikä?! Oon kohta lähössä toimistolta metsästämään Stadin keskustasta jotain vaatteita sinne, mut joo, mistä sitä nyt sitten inspiroituis...  Ehkä kaadan päälleni kilon pikaliimaa ja meen kierimään lehtiroskikseen ja sen jälkeen broileritilalle; joku kiva kana kainaloon? #swag. Tai sit vaan laitan mustan puvun koska oon tylsä ja kiireinen. Mut sit käyttäisin kahtena viikonloppuna putkeen mustaa pukua, koska mut kutsuttiin ensviikonlopuks yhden kämpän hautajaisbileisiin. Eli toisinsanoen pidetään viimiset kemut koska kämppä lähti alta. Mitäs tähän nyt sitte enää sanois?



Jälkikirjoitus:

Vaikka Miley Cyrus (ex-Hannah Montana) tekis mitä tahansa, niin löytyis sille aina paikka mun sydämestä. Miley soitti mulle äsken ja sanos että se haluaa mun kanssa kahville. Se ottais cappucinon ja viskin ja mä ottaisin espresson ja konjakin. Meillä tulis olemaan todella hauskaa. Se ehdotti tapaamista Joulun kieppeille. Mä oon Jouluna kiinni... En tiiä mitä tehdä...

8 kommenttia:

  1. Tuskailen täällä ihan samaa. Hengarissa roikkuu tyyliin jätesäkki. ArgH. Pitäisi käydä useammin jossain niin niin.. inspais pukeutua! 8-)

    VastaaPoista
  2. Vautsi tää on hieno ja hauska ja jännä postaus.

    VastaaPoista
  3. oi kuka onkaan toi sexy lady tossa kolmannessa kuvassa ?!?!?!?!?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa... luulin et se olis ollu se megan fox mut ei sit...

      Poista
    2. Mul ja meganil o vähä vaikeeta nyt...

      Poista
  4. Samanlaiset fiilikset kesästä. Ihanat kuvat

    VastaaPoista