torstai 24. lokakuuta 2013

Luonnottomat luonnossa





 Nä kuvat on mulle ikuisuusongelma. Tä on varmaa 64. kerta ku muokkasin ne. Tai viideessadas. Mut ikinä en oo täysyin tyytyväinen, mut ehkä vielä joskus... joskus... 


Kaikilla ihmisillä on lähiaikoina olu kaikkia haasteita tms. ja mäki haluan! Haastakaa mut vaik kaksintaisteluun tai edes johonkin "kerro 666 asiaa suhteestasi saatanaan" - juttuun. Se olis kivaa toimisto lomapuuhaa ensviikolle. Ensviikolle siks, et kähen tänään jo Turkuun lekottelee ja kattoo PMMP:n jäähyväiskeikkaa Logomoon. Vois tällä viimisellä keikalla koittaa olla silleen, et muistais jotain koko showsta (huomaa vitsi) vielä jälkeenpäin.


Ainiin. Loukkaannuin vitusti koska kukaan ei kommentoinu mun suopostausta. Ootte laiskoja lukijoita.


16 kommenttia:

  1. Anteeks ku en ikinä kommentoi tyydyn ain vaa ihailemaa näit kuvia oon laiska lukija:-( tää on nyt kommentti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Melko trrraaginen tarina itkin ihan hiukan. Mut siis kiitti kommentista!

      Poista
  2. mua ärsyttää kun sua ärsyttää ettet saa kommentteja :( jaja toi viiminen on upeah

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muaki ärsyttää vietävästi, mun elämällä ei ole tarkoitusta. Ja kiitosh!!!

      Poista
  3. makeit kuvii! haluun tollasen naamarin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitsa! Punanaamiost sai muutamil senteil pari vuot sit ainaki

      Poista
  4. khuul supernaturaalia! millä yleensä muokkaat kuvia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo khuul mut ei se sarja mua kyllästyttää se... Lightroomilla ennen pääasiassa, mut nyt opettelen hitaasti photoshopia

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Big thanks(= suuret tankit) hihihihihih ehehehe ...
      siis... kiitos 8D

      Poista
  6. tää on varmaan hauskoin blogi kaikista blogeista mitä oon ikinä selaillut (nyt ei jääny selailuun saakka vaan painoin "seuraa tätä blogia"). Jotenkin vaan iskee muhun sun oikeasti älyttömän hienot kuvat ja tekstit. Mä voisin melkein luvata että musta voi tulla sun lukija että kommentoija.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ä on taas niin jees kommentti! Sai hyvälle miellele näin keskellä yötäkin kun korvissa soooi! NMut hei, lupaus on aina lupaus joten tervetuloa

      Poista
  7. Siisti toi viimenen kuva! Tollein muokatut kuvat on aina vaan niin hämmentäviä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! 3d-lasit päähä ni bädääm se on moniulotteinen! Kai. :D

      Poista
  8. tykkään kans kyl älyttömän paljon tosta vikasta kuvasta ja sen muokkauksesta! stylishhh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo iha ok se on mut vähä mainstream 8(

      Poista