maanantai 28. lokakuuta 2013

Lemmenjuomaa






Mielipiteitä tunteilusta.


Assari: Sara

21 kommenttia:

  1. Hiiri vaihtu. Mä en tiiä oliko entinen hianompi vaiko eikö. Ootko itse itses mallina vai miten sä saat malleja sun kuviin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo aattelin et joku radikaali muutos elämäs sais mut ilosemmaks. No näissä oon ite mallina, mut muuten yleensä kuvailen kavereita tai siskoja tms.

      Poista
  2. Ylempi kuva: hyvä, mutta lakanaviritelmä saa kuvan näyttämään amatöörimäiseltä. Muokkaa lakanan vekit pois?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myönnettäköön et se näyttää nyt paremmalta, aattelin et niiden ryppyje jättämine olis tuonu jotai jotain tähän mut ei

      Poista
  3. cool kuva tuo ylempi!! mietin vaa mitä paskaa sulla on päässä... eikai se kirjaimellisesti ole paskaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on grahamtaikinaa jos on sikana mustaa akryylimaalia ja siinä päällä on valkosta maalia ja shampoota. Ja paskaa.

      Poista
    2. valkoista paskaa päässäsi

      Poista
    3. No sehän on minun kohdallani lähinnä sääntö, eikä poikkeus

      Poista
    4. mitä hittooo, miten päädyit tekee tollasen seoksen? :DD ja näyttää kyllä iha järkyttävälle, mut hienoja kuvia kuitenki. ois kyllä kiva kans nähä after-kuva mille sun naama näytti ku otit ton pois? :D ja vielä ps. ron <333

      Poista
    5. Oho oon ingoorannu tän kommentin täysin. Noh siis mulla oli vitusti shampoota ja maalia silmissä ja maalia oli myös kylppärin lattiassa. Mut yllättävän vähän mitään jäi, koska ton möhnän alla oli muovia, etttei se tarttunu mun hiuksiin.

      Poista
  4. en tiiä onks mikään muu ku ron (!!!) tehnyt mua pitkään aikaan näin iloiseksi. ja makeet kuvat kans! t. amanda

    VastaaPoista
  5. wauu ihan sairaan siistejä kuvii!

    VastaaPoista
  6. mitä iankaikkista sun päässä on

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EI NIIN MITÄÄN. PELKKÄÄ RÄKÄÄ JA KUSTA.

      Poista
  7. toi eka kuva on aika vitun siisti

    VastaaPoista