keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Hohto






Oon suurien elämäntapamuutosten äärellä. Oon alkanu opettelemaan Photoshopin käyttöä, ja tekee mieli koko ajan muokkailla vanhoja kuvia uudestaan. Yritän myös vähentää dokailua, mut se on helvetin hankalaa, varsinkin Turussa, koska ihmiset ei tee viikonloppusin mitään muuta kun juo. Eli kärjistettynä pullo tai yksinäisyys. Viime viikonloppuna valitsin autolla ympyrää yksin ajelun. Huikea iltani huipentui, kun näin TYKSin ruumishuoneelle raahattavan ruumispussia.

Ainakin 1/4 mun siskoista on mun kanssa samoilla linjoilla - ainakin osittain. Sen takia me mennäänkin ens viikonloppuna bailujen sijasta... suolle... Mut hei, mä en juo ja mun paikka on suo! Ja en oo edes ikinä ollu suolla, joten se on luultavasti paljon avartavampi kokemus ku joku Turun Klubi.

En jaksais taas niuhottaa tästä, mut koittakaa keksiä joskus jotain kommentoitavaa. Ja sit ku mul joskus tulee (bloggerin kautta) 500 lukijaa ni voisin pitää taas tauluarvonnan (hankkikaa mulle lukijoita ok?). Deal?

18 kommenttia:

  1. "Viime viikonloppuna valitsin autolla ympyrää yksin ajelun. Huikea iltani huipentui, kun näin TYKSin ruumishuoneelle raahattavan ruumispussia."
    siis ajoiksä jonkun tyypin yli? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa en :D menin vaa viemää autoo mun isäl ku se oli päivystämäs sairaalal ja näin sitte siitä ruumishuoneen edestä ajellessani tämän kalmon

      Poista
  2. Rakastan sun tekstejä, kirjotat jotenki niin hauskasti ja rennosti :-)

    Ja ota kamera mukaan suolle, suolt saa hienoi kuvia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja aivan ihmeessä otan!! Paitsi et en välttämättä meekkään koska mun _OMA_SISKO_ feidas mut just äsken. Noei mut sil onki töitä.

      Poista
  3. Oon samaa mieltä Katrin kaa, sun tapa kirjottaa on ihana! Ja hei mä voin tulla sun kaa suolle, tuun nimittäi huomen käymään turussa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämäpäs mukavaa kuulla! Joo tuu vaa, ainoo vaan et oon huomenna vielä Helsingissä :()

      Poista
  4. voisin kommentoida tähä vaikka että... jee oot tosi cool.

    VastaaPoista
  5. ympyrää? ei ynpyrää??? xDD hei muokkaile lisää sun vanhoi kuvii ja julkase niit sillee enne ja jälkeen tyylii vaiks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tiedän että se on ympyrä... :D Toi sana olis vaan ääneen luettaessa tarkotus sanoa sillee daukkiksesti. Mut joo tänää postaan taas

      Poista
  6. http://www.youtube.com/watch?v=6uOGave8jik

    VastaaPoista
  7. Pullo tai yksinäisyys. Näin se menee Turun piireissä.

    VastaaPoista
  8. heh. toi on kyllä ihan totta, että ihmiset täällä ei tee vapaa-ajallaan nyt sit kauheasti muuta ku dokaa. nimimerkillä, joskus kesällä yrittänyt kerää aina porukkaa kasaan et mentäs vaik pelaa koripalloo tai tehtäs jtn muuta, mut se on aina sit ollu sitä et "mennään mielummin bisselle" ... arg! juhliminen on kivaa, toki, mut vois sitä välil vähän jotain muutaki tehä porukal ku vaa dokailla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ei oo mitää järkee aina.menee rahaa ja ei oo enää pidemmän pääl hauskaa

      Poista