perjantai 18. lokakuuta 2013

Aikaa jäädä lepäämään





Vanha kuva Lillystä, jonka muokkasin uudelleen.


Eilinen ja tää päivä on ollut melko ministeritäytteisiä: oltiin eilen koko päivä Carl Haglundin mukana vaeltamassa lehtijutun takia. Aamupäivällä kun rynnittiin kauheella kiireellä eduskuntaan, ni se vaan huus vartijoille portilla et nää on mun kanssa jolloin meille lykättiin asiantuntija-passit. Tunsin oloni _todella_ asiantutevaksi haahuillessani hetken päästä eksyneenä tämän vallan pyhtön käytävillä.

Noh, tänään ratikalla yksin matkustellessani kävi taas toinen tapaus. Istuin siinä kolmen hengen penkkirivin päädyssä kiinnittämättä oikeestaan mitään huomiota mihinkään. Yht'äkkiä joku istahtaa mun vieren. Pekka Haavisto. Jaahas. Noh, hetken se puheli sen avustajan kanssa siinä jotain, jonka jälkeen se noteeras mut ja mun Ruotuväki- kyltin mun takinkauluksesta. 

"Hei ootko sä Ruotuväestä?"
"No kyllähän mä olen, olin itseasias eilen paikallakin ku teistä tehtiin ministeri, onnea vaan!"

Pian me keskusteltiinkin jo taiteilusta, luontokuvauksesta, cityketuista, varpuspöllöistä ja kameroista. Jäin vielä pariks ylimääräseks pysäkinväliksiki istumaan sporaan ku ei voinu katkasta hyvää juttua. Tarinoinnin päätteeks kehotin heitä sit kurkkaamaan mun facebookin valokuvaussivuakin, valokuvauksesta kun oli puhe! xD


Oon tässä lähivuosien aikana ollut yllättävän paljon tekemisissä monien eri alojen julkkisten kanssa ja voin sanoa, että ihmisiä nekin kaikki on - aika hyviäkin tyyppejä! Todella harvoin on kukaan ollut millään tasolla ylimielinen. Kunhan ite käyttäytyy asiallisesti, eikä hypetä toista liikaa (tai ainakaan näytä sitä ulospäin), ni "ne" käyttäytyy ihanku kaikki muutkin kaduntallaajat. Tietty poikkeuksiakin on: joidenkin henkilöiden/legendojen kohdalla olis vaan kiljuttava.

Peace!

4 kommenttia:

  1. haha hauska sattuma! katoin tätä postausta eka kännykän pikkunäytöstä ja luulin et noi ilmapallot tos kuvas oli jotai kumitissejä..:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totaah no joo todella hauska sattuma. Melkeen ku olisin löytäny munkista vadelmahillosydämen!

      Poista
  2. musta tuo on siistiä että pekka noteeras sut tollee, tai et alko ylipäätänsä juttelee :D haavistoha voi tykätä sun fb sivustaki jos se sinne eksyy

    VastaaPoista