sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Valta





2. Valta
Kuvaa valtaa ja vallan käyttöä. Neljä (4) kuvaa.
Toteutus: Valokuvaten neljä väri- tai mustavakokuvaa.
Arviointi: Idean välittyminen, kuvasarjan eheys ja kuvien kiinnostavuus.


Tässä taas yks Lahden ennakkotehtväistä. Nä on kaikki aika luomuja, koska ohjeissa sanottiin, ettei saa kuvankäsittelyn keinoin tuoda kuviin lisäelementtejä, mikä on ihan ok, koska en ees osaa kauheesti shoppailla... 
300 lukijaa tuli täyteen nyt ihan kunnolla! Jee! Mitä te haluatte? Mä en ainakaan halua tehdä videopostausta koska niistä tulee useimmiten aina vaan tosi kiusallisia. Sori.

PS. Kommentoikaa kommentoikaa aina vaan jumalauta.

15 kommenttia:

  1. harry potter XDDDDDDdd oot paras!!

    VastaaPoista
  2. sulla on suorastaan ovela blogi c: (jälkikirjotuksesi suorastaan pakotti kommentoimaan)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua kutsutaan myös nimellä mentalisti_94!

      Poista
  3. huomasin jälkikirjotuksen vast ku silmäilin äkkii kommentteja, tämä paha?

    VastaaPoista
  4. Nää on kyllä kivoja kuvia nämä sun ennakkotehtävät! Harmi vaan että Lahti on kura kaupunki, mutta toivottavasti pääset kokeisiin kuitenkin.

    Ps. En tiedä oonko ainoa, mut mulla on ikävä Pitbullia :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! No joo, jos sinne joskus sinne pääsisin, ni varmaa masentuisin siellä xD. Mut ei Turkukaa mikää ihmeelline oo. Lahdessa olis kiva vaa tutustua täysin uusiin ihmisiin ja ihan eri porukoihin.

      Poista
  5. Kiva tä idea. ainaki mä tykkään ! hyvii kuvia oot mun mielestä lähettäny sinne lahteen. HAetko niin kauan kunnes pääset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa kiitos! Ehkä mä pääsenki pääsykokeisiin 8D! Noo en oikee tiiä, haen nyt samal Turkuun valokuvaust. Mä en oikee tiiä. Haen varmaa molempii viel toisen erra, jonka jälkee muutan Malesiaa myymää jäätelöö.

      Poista
  6. Voih apua, mä taisin jopa naurahtaa kun tätä sun postausta luin ja koukutuin blogiisi. Postaukset on tosi mielenkiintosia ja omaperäisiä. Ehdottomasti liityn lukijaks! :)

    VastaaPoista
  7. hauska idea! tykkään siitä että oot käyttänyt aina seuraavassa kuvassa samaa tyyppiä joka ollut edellisessä 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu se on se, miten ihmiset joihin on käytetty valtaa aina jatkaa sitä eteenpäin!

      Poista
  8. Oot mun idoli, Svante!!! Oot nero! Ja terkkuja Eddylle :) <3

    VastaaPoista