maanantai 15. huhtikuuta 2013





Mä oon se, joka kiipee kesäyönä laskettelukeskuksen huipulle ja huutaa sieltä maailmalle hallelujaa.
Mä oon se, joka takuuvarmasti tulee mukaan, jos pyydetään seikkailemaan.
Mä oon se, ketä ei jaksa olla paikallaan.
Mä oon se, jolle tapahtuu paljon, ja nauttii siitä.
Mä oon se, ketä vihaa sisämaata, eikä voi olla yli viikkoa näkemättä merta.
Mä oon se, ketä meni festareille ekaa kertaa kolmetoistavuotiaana.
Mä oon se, joka on nähnyt joka toisen iPodinsa bändin livenä.
Mä oon se, joka sortuu helposti ylidramaattisuuteen ja angstailuun.
Mä oon se, ketä haluaa aina kesäisin vesihiihtää ja kuhastaa.
Mä oon se, ketä ei ymmärrä, että mitä eroa on sanoilla kuka ja ketä.
Mä oon se, joka ryyppää paljon.
Mä oon se, joka unohtaa aina kaikkien nimet samantien.
Mä oon se, ketä haluaa muuttaa ulkomaille.
Mä oon se, joka sähisee kaikille.
Mä oon se, kenen mielestä yksin alotteleminen ennen baari-iltaa on hauskaa.
Mä oon se, joka rakastaa ottaa kuvia, mut vihaa kattoa kameraan.
Mä oon se, joka valittaa et kaikki on huonosti, vaikka kaikki on ihan okei.
Mä oon se, jonka bravuuri tanssiliike on tanssilattialla kieriminen.
Mä oon se, jota kaikki pitää idioottina, mut joka kuitenkin aina voittaa Trivial Pursuitin.
Mä oon se, jolla ei oo mitään käryä, miten Photoshop toimii.
Mä oon se, joka vihaa pitbullia.
Mä oon se, jonka mielestä kauppakeskuksissa pitäis olla laahustuskaistat vanhuksille.
Mä oon se, joka joulukuussa luuli olevansa torakka.
Mä oon se, joka tuli ensimmäiseen näyttelyynsä kaatokännissä ja kaatui naamalleen lattialle (sitä ei onneks huomattu).
Mä oon se, joka juoksee luokasta ulos, koska nenä vuotaa verta.
Mä oon se, jonka mielestä salkkarivitsit ja sinätuubapaskat on aivan hulvattomia.
Mä oon se, joka on irtisanoutunut noin sata kertaa Heseltä ja joka kerran jälkeen palannut takas.
Mä oon se, joka Ruisrockissa innostus sen verran PMMP:n Jeesus ei tule oletko valmis - biisistä, et huusi koko loppuillan vaan "jeeeessuuuuus, jeeesuuuus armaahdaa meitäää"
Mä oon se, jonka suurin unelma on nähdä Daft Punk livenä.
Mä oon se, jolla menee kylmägeeliä silmään.
Mä oon se, joka saa uhkailukirjeitä kirjastolta.
Mä oon se, jota vituttaa amrottomasti, jos Aku Ankassa on joku helvetin Pepi, Pikku Hukka tms. paskasarjis.
Oon se, joka kirjottaa googleen tautinsa oireet ja saa tietää olevansa raskaana.
Oon se, joka käski Cityn toimittajien juoda hapansilakkasmoothieta.
Mä oon se, joka miettii, et mistä poliisit sa niiden supernopeat aurinkolasit.
Mä oon se, josta jollain on aina joku nolo video näytettävänä kännykässä.
Mä oon se, jolla on tylsää, ja joka kirjotti tän postauksen vanhojen Facebookstatuksiensa pohjalta.
Mä oon se, joka linkitti tähän postaukseen ihan helvetin hyvän biisin.
Mä oon mä. Mä oon Svante.


34 kommenttia:

  1. laahustuskaistat vanhuksille xDDDD tee tuosta joku virallinen ehotus, ihan mahtava

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakun yritän hiihtää keskustassa tuhatta ja sataa ni joku seniili tukkii tien :''(

      Poista
  2. Kiva postaus :) Naurahdin aika pahasti muutamalle kohdalle tossa tekstissä :D

    VastaaPoista
  3. sä oot paras ja blogi XD <3kun me joskus mennään naimisiin kierretään maailma

    VastaaPoista
  4. Mä oon se, joka tajus just, että sä oot mun elämäni mies!

    VastaaPoista
  5. toi yksin alotteleminen ennen baari-iltaa on välil kyl tosi jees! joskus tuun myöhäs kaverin bileisiin vaan siit syyst et oon hengaillu himas ja fiilistelly musaa jne :----D
    ps. kiva toi potternaama joka vainoo mua...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just parasta. Yksin pimeessä bailaaminen jonkun hyvän hanan kera. Aaah.

      Poista
  6. tää oli kovin kaunis ja runollinen. ja opettavainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon lyriikan mestari. Mut opettavainen? :D

      Poista
    2. koska tä opetti susta!!

      Poista
  7. Vitja ihminen, teit minun päivän. Thanks mate.

    Tuli mieleen tämä biisi sinun yleisestä fiiliksestä:
    http://m.youtube.com/watch?v=PVGwMUlSUbc

    VastaaPoista
  8. RAKASTELE MUA oot täydliejn

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä täälä tapahtuuuuuuuuuuuu :D:D:D:DD

      Poista
  9. Moi sä! Hah hitto tää oli hyvä postaus, piristys! :)

    VastaaPoista
  10. ei hitto tää oli ihan mahtava postaus !! :D oot aika ihana

    VastaaPoista
  11. paras postaus. ikinä. vittujee tää on elämää tää ihana ihana postaus!!! -martta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Tä oli suuri kunnianosoitus, koska teiän blogi on tosi hyvä tässä touhussa.

      Poista
  12. Vaikutat nerolta. Semmoselta jonka kanssa ois varmasti uuber-rento ryypätä!
    ps kylmägeeliä silmään aiai

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mittasin joskus mun älykkyysosamäärän. Oli oikeesti aika korkea! Mut joo, yleensä on kyllä hauskaa, joskus tosin paska musiikki saattaa pilata koko illan xd

      ps. sitä on joutunut myös paikkoihin, joista ei kirjoiteta blogeissa :D:D:D:D

      Poista
  13. oot ihana! ja se on muuten "kuka sinä olet ja ketä sinä pyydät ulos" :D Miks vaihoit tuohon kursoriin potterin? pitbull oli parempi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, nyt tiedän. Kunnes taas unohdan tän huomenna :D
      Potter kuvaa mun tänhetkistä mielentilaa paremmin :D

      Poista
  14. Hahaha :D Oot iha paras, oikeesti! <3

    VastaaPoista
  15. oot jotekin hyvällä tavalla suloisen naiivi. Ihana tyyppi, piristysruiske!
    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos.
      Kiitos kiitos. Tällä hetkellä maadun kotona pimeässä yksin eikä pirteydestä oo tietoakaan.

      Poista
  16. tää oli kiva erilainen postaus :) Sinätuubapaskalle tulee itteki välillä naurettuu ihan huolella :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mun suosikki: Nationalismin kannattajat vihaavat ikkunoita

      Poista