sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Koulun käyt, tyhmänä kuolet



Haluisin muuttaa omaan taloon, jossa olis sisällä 30 °c lämmintä. Siel talossa olis hyvät stereot ja suuri pehmee sänky. Ikkunoista näkyis pelkästään joku pikimusta metsä ja ulkona satais aina vettä. Siellä talossa olis lampaantaljoja lattialla ja yhessä nurkassa olis laite, jolla pystyis matkustamaan minne tahansa sekunnin sadasosassa. Mä kiertäisin joka päivä maapallon, minkä jälkeen tulisin kotiin, makaisin pimeessä ja kuuntelisin Daughteria. Siellä olis myös iso jääkaappi jossa olis karpalomehua ja vahvaa särkylääkettä. Haluisin et se talo olis jossain, missä ei tiedetä, mitä tarkottaa plasmidi ja endosytoosi. Mun pää hajoaa taas.

15 kommenttia:

  1. ihanaa tekstiä! olitko muuten viikonloppuna salossa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitti! Joo olin morottamassa mun vaaria, kui ni : D

      Poista
  2. daughter on paras ;__; sä oot inspiroiva!

    VastaaPoista
  3. nyt tuli paniikki ku en tiiä mikä hitto on endosytoosi............ tsemppii lukemisee mä tunnen sun tuskan !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on solunsyönti! Ja samoin sulle tsempppppiä!

      Poista
  4. Miten sä saat tuon biisin tuollai et ei näy videoo?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rukoilemalla / ruokailemalla.

      Tai sit

      http://emmppu.blogspot.fi/2012/06/kuinka-tehda-youtube-palkkeja-blogiin.html

      Poista
  5. Daughter <333333 thänks Svante parhaasta musiikista, jotka löysin sun listalta

    VastaaPoista
  6. coool! näin sut!! nii aattelin kysyä et olitko varmasti sä :) kävelin susta ohi.. hehe:D sit mä siel kikseis vaa..'omg en oo koskaa nähny ketään bloggaajaa!!' :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo :D Kyllä se mä olin. Hahahaaha ei kukaan ennen oo enne nähny mua missään:D Hämmentävää

      Poista