keskiviikko 27. helmikuuta 2013

En voi hyvin


Muutama vanha kuva Madridista ku en oo vieläkään mitään aikaan saanut. Oon tosin kyllä lukenu biologiaa mut en laske sitä aikaansaamiseksi. Hohhoijaa miten puuduttavaa touhua, onneks on kirjotukset pian alta poies.

Noh, tänään oli kuitenkin jotain muuta. Oon jo blogin alkuajoista saakka valittanu tasasin väliajoin mun jatkuvista otsa -, kita -ja poskiontelotulehduksista. Tänään niille tehtiin loppu! Olin sillasessa leikkauksessa missä mun pään sisältä porattiin, trimmattiin, sorvattiin ja revittii irti kaikki epämuodostumat sun muut kivat. Olin leikkauksen ajan nukutettuna ja voi taivas sitä settiä mitä selitin hoitajille ku mä vihdoin heräsin..
 
Mä sekasin ja verisenä sängyssä.
 
 
"Tuokaa mun kännykä että mää voin kuunnella MOOTZARTIA!!" (Hetken päästä heitin kännykän maahan kun en enää jaksanu sitä.), "Missä helvetissä mää oon?", "Mitä te siis oikeestaan teitte mun päälle?", "Helvettirghghghghghh...." ja "Kai te tiesitte, et huippu-urheilijan sydämen iskutilavuus voi olla jopa 140 ml!"
 
Tän lisäks soitin kaikki kaverit läpi ja myös äidille, et voitaisko tänään syödä ruoaks mm. eläviä eläimiä.... Täytin myös instagramini (gullichsen on nimimerkki) ja facebookin kuvilla ja varsinkin kuvateksteillä, joista ei saanut liikaa selvää. Nyt leikkauksen jälkeen mun nenästä on varmaa jo valunut päälle litra verta ja olo on sen mukanen; oon kalpee ku lakana ja en jaksa kävellä. Jes.

Ihan hyvät pärinät siis oli.

13 kommenttia:

  1. Instagram oli vähän hämmentävä joo!

    VastaaPoista
  2. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD oot nii hauska

    VastaaPoista
  3. ahhahaha sun instagram oli kyl viihdyttävää! parane poika.

    VastaaPoista
  4. Miks kaikki nauraa mun kärsimykselleni?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?

    VastaaPoista
  5. oot mainio!

    ps. mahtavii noi madridkuvat! sul on kyl mielenkiintonen ja persoonallinen kuvaustyyli!

    VastaaPoista
  6. hei voimiaaaa!!!!11 älä vuoda kuiviin et voisin viel lukee näit sun lystikkäi päivityksii mitä joskus hajoilen bussissaki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vuosin jo, olo on semieuforinen, mutta myös hämmentynyt. Näen tähtiä.

      Poista