maanantai 21. toukokuuta 2012

Smoothie on eliksiiri elämän.

Sitä mä rakastan. Onneks meilt saa sitä nykyään töistä. Lipitän sitä ku peura.
Tänään töissä oli kuuma. Kuumotusta lisäs myös se, et yhtäkkiä pihvit loppus kokonaan. Meit oli 2 ihmistä töissä ja toinen oli päällikkö, joten mä sain juosta helteen ja keskustan läpi hakemaan pihvejä toiselta heseltä. Mä sain niitä sieltä peräti 18 kg... Niiden kanssa sitten juoksin takaisin Hansakorttelin läpi. Oli ihanaa.

Olin kerran sillasessa pikkukylässä nimeltä Hong Kong. Siellä ei ollut hektistä. Ollenkaan.



 Hienosti tiivistin 2 viikon matkan kolmeen kuvaan!

Mä haisen rasvalta ja meen viikonloppuna kattomaan The Prodigyä Stadiin,
Yeah, Yeah, Yeah (ei se bändi)!



2 kommenttia:

  1. kiva lukee välil jätkän pitämää blogii, ei oo samallaist humpuukki lässytyst ku useimmat muijien omat..:) hyvää luettavaa, jatka samaa rataa!:)

    VastaaPoista