perjantai 18. toukokuuta 2012

Arvonta ohi, voittaja julkistetaan ja fanfaarit soi!

Noniin. Arvonta on siis ohi. Kaikkia jännittää varmaan ihan zikana!
Myös mua!!
Kirjotin kaikki arvat paperille. Heikot käyttää jotain nettiarpomisia!

Jumalallinen olo kun sai olla mukana tällasessa kohtaloiden kamppailussa. Tuumin että tästä tekis vielä mystisempää joku perinteistä poikkeava arvontatapa... Joten...

...Päätin nielasta kaikki arvat. Märehtijä kun kuitenkin olen, ni tiesin, että ainakin joku niistä lapuista palais takas mun suuhun.
Mä odotin. Odotin tuntikausia. Päiviä. Viikkoja. Sitten se tuli.

1 ainoa arpa tuli takaisin. Ja siinä luki Ersa. 

On muuten jännä asia tämä karma. Ersalla ei oo googletiliä, mut annoin sen osallistua silti, koska se joskus kauan sitten tarjos mulle donitsin. Nyt se sitten maksettiin moninkertasena takaisin! Kannattaa olla mukava ihminen ja tarjota ihmisille esim. donitseja. Donitsit on jees.

Arvonta oli täysin puolueeton ja onnena(maskuliinimuoto onnettaresta) toimin minä itse, joten arvonta suoritettiin siis vastuullisten silmien alla.

Onnea vielä voittajalle. Otan suhun vielä yhteyttä ja kyllä mä varmaan vielä joskus uuden arvonnan laitan käyntiin, joten onnea siihen sitten kaikille muille! Hyvät viikonloput!



9 kommenttia:

  1. Minkä kuvan tää voittaja valitsi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo vielä päättäny, mutta ten siitä sitten postauksen! Sit ku se kuva on tethy siis!

      Poista
  2. Oot tosi söpö ja sun kuvat on aina tosi hienoja ja rakastan sun kirjotustapaa!
    t. nolis 15-vee tyttö, joka ei uskalla kirjottaa nimellisenä

    VastaaPoista
  3. haha voi eii oot nii hömppä! :D

    VastaaPoista
  4. WÄÄÄÄÄ, KIITOS PALJON <3<3
    oon niin happy, kuva on nyt valittu, ja varmasti sopivin kotiini :)

    VastaaPoista
  5. en ollu ihan kärryillä et mikä ku arvonta ku en ollu lukenu varmaa jotain aikasempaa postausta, mut nauroin silti tätä lukiessa. kiitos näistä hetkistä :D

    VastaaPoista