keskiviikko 22. kesäkuuta 2016

Steriili






Miten kauan ihminen on viaton? Missä vaiheessa paketti repeää, jolloin bakteerit, virukset, aatteet, mielipiteet ja ideologiat pääsevät tarttumaan. Onko kukaan täysin turmaltumaton, ja mikä edes lasketaan turmeltumiseksi? Normit kuitenkin perustuvat alunperin yksittäisten ihmisten ajatuksiin – järkäänkäypää on, että myös syyllisyydentunne on siis henkilökohtaista. Olen viaton, kun olen.


Vaikeaa, mutta tällaiset asiat pyöri päässä, kun otin nämä kuvat.





8 kommenttia:

  1. Tää oli kyl niin magee setti!

    VastaaPoista
  2. Tykkään tykkään, mut jostain syystä en voi ajatella mitään muuta kun sun snapchat storya tähän liittyen. Se turmeli mun mielen ja jotenki sit nää kuvatkin, sori xd

    ( liittyhän se tähän vai kuvittelenko taas omiani?? )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, hyvä! Hahahahahahah ei se tähän liittynyt oikeestaan, mut on kivempaa et kuvaustilanteet on rentoja ja hauskoja, vaikka aihe olisikin joku vakavampi

      Poista
  3. moikka! pystyisitkö auttamaan mua tän bloggerin kanssa ja kuvien laadun. käsittelen kuvani photoshopissa ja muunnan kuvan koon siellä myös. tahtoisin kuvieni koon 800x533 px, mutta kun muunnan sen siellä ja lataan bloggeriin blogitekstin yhteydessä laatu menee ihan plöröksi! pitäiskö mun muuttaa resuluutiota vai johtuuko se mun blogin ulkoasusta(?) joka on siis bloggerin oma simple... toivottavasti tajuat tästä epäselvästä löpinästä nyt jotain! :D oon uus täällä ja oon tosi kriittinen ton laadun suhteen....!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei tästä päätellen ainakin mun kuvat näyttää tarkoilta. En oo ollu täysin varma, koska mulla on 4K näyttö ja blogger ei tue sitä.

      Mut siis mulla on ainakin ihan vaan 240p resoluutiolla ne aina, et en sitten tiedä mikä mättää. Mullakin on (raivomodattu) simple ja ihan hyvin toimii. Mut en oikeen kyllä osaa auttaa

      Poista
    2. juu sun kuvat on tosi hyvännäköisiä!, ainakin kaikilla laitteilla mitä mä käytän! itel melkei puolet pienempi näyttö.
      en kyl tajua mikä tässä mättää etten saa kuvista miellyttävän näköisiä.. kiitos kuitenkin!

      Poista
    3. Okei, thanks. Kato nyt ainakin ettet tallenna kuvia missään väärässä väriprofiilissa (pitäis olla srgb) ja ettei sulla oo päällä mikään googlen automaattinen kuvankorjaus.

      Poista