keskiviikko 9. maaliskuuta 2016

Karkkivärejä









Eräänä harmaana päivänä soitin Saralle kysyäkseni, et mentäiskös huomenna hiukan kuvailemaan. Sara sanoi, että tietenkin mennään – ja niin mentiin. Mulla alkaa aina tehdä mieli bubblizzeja kun katon näitä kuvia.



Mulle tuli tänään puhelu: mä muutan maanantaina yhdeksäksi viikoksi Maarianhaminaan. Sain duunia PAFin pelinjakajana, ja sitä varten käydään Ahvenanmaalla kurssi. Itse duuni on sitten ruotsinlaivoilla, mut se on tuttua puuhaa jo. Asun koko kurssin ajan hotellissa. Lounas kuuluu diiliin, mut illallinen pitää hankkia itse. Mulle sanottiin, että Maarianhaminan keskustassa on kyllä Heburger ja Kotipizza, että niistä saa sitten illallista jos haluaa. Saatan kuitenkin raahata kotoa hellan mukaan huoneeseeni.


Sunnuntai-iltana on tosiaan lähtö, mut sitä ennen meen vielä mökille viikonlopuksi retriitille. Valmistaudun henkisesti siihen, että musta tulee vihdoinkin täysin suomenruotsalainen. Harjottelen rapukestilaulut täydellisesti ulkoa. Ehkä viihdynkin Ahvenanmaalla niin hyvin että perustan sinne oman omenatarhan. Tai sitten hankin sipsitehtaan: oon kuullu vinhaa huhua että sillanen olis siellä myynnissä.


Plussat:
- Mulla on varaa käydä kesällä festareilla

Miinukset:
- Maarianhaminassa ei ole mitään






2 kommenttia:

  1. vähäks tää tuli äkkiä! Sunnuntaina jo?! Tsemppiä sinne ja kiitos vielä kuvista :) JA karaokesta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, näin vaan se life muuttaa suuntaa kertarytinällä.
      Kiitos vaan - onnea tsemppausta tullaan tarvitsemaan xDD
      Kiitos itsellesi kuvista ja seurasta!

      Poista