tiistai 3. marraskuuta 2015

Taikaa keskikesältä








Uskon, että näiden juhannuskuvien läpikäynti ja muokkaus tuotti mulle suurempaa iloa näin marraskuussa, kuin se olis tehny silloin keskikesällä.

Meillä on tapana pitää suuret juhlat meiän mökillä aina Juhannuksen kunniaksi. Paikalla on yleensä mun ja mun sisarusten kavereita ja jotain perhetuttuja vanhempienkin osalta. Tänä vuonna mun ite kutsumat kaverit ei päässy paikalle, mutta onneks oon siskojenkin frendien kanssa sen verran hyvää pataa, että oli oikein mukavaa.

Juhannusaattona oli meillä Porvoossa muistaakseni melko hyväkin ilma, kun muualla Suomessa satoi räntää. Juhannuspäivä tosin paksu sumu peitti meidän niemen. Mutta sama se millanen ilma on. Voi sitä sangriaa juoda sisälläkin – ja sitä paitsi takkatuli tuntuu erityisen mukavalta sateella.



2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Tunnelma kohdillaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Joo ei kahduta yhtään että venys tä ediotinti hiukan. Nä toimii parhaimmillaan nyt!

      Poista