perjantai 11. syyskuuta 2015

Suonsilmän silmäily









En ole järin kiirenein tätä nykyä, joten kulutan aikani hengailemalla soilla. Terveisiä siis suolta. Oikeasti en koko ajan hengaa rämeikössä, mutta eilen hengailin ja se oli aika kivaa. Käveltiin pitkospuita pitkin ja keitettiin hernekeittoa trangialla – good life. Varmasti hauskempaa ku keltanokkabileet, jotka mulla olis ollu jos olisin päässy kouluun, mut nyt en saanut edes krapulaa! Hahaaa!


Aattelin tässä piakkoin lähteä autolla ajamaan Itä-Suomen erämaille ja pikkukyliin. Onko suosituksia minnepäin kannattaa mennä, mitä tehdä, ja kenen kanssa hengata. Kaikki mun kaverit käy koulua niin tällä hetkellä oon lähdössä yksin.


Kuvan minusta suolla otti Meeri Elfving, kiitos Meeri.





4 kommenttia:

  1. onks Kouvola tarpeeks pikkukylä? xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin mä sinnekin tulla käymään sun mielikses

      Poista
  2. Meijän pitäis varmaa hengaa, kaverit on koulus ja mä en tee mitää. Sääli etten asu itä-suomessa vaan uudellamaalla. Idässä päin ei oo tullu hirveesti pyörittyä, mutta kuopio on must kiva!

    aijoo, nättejä kuvia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa tutulta, mäkää en tee päivisin mitään.......... Itä-Suomessa ei taida oikeastaan asua kukaan, taitaa tulla huikea retki. No mut erakkoilu on ihan jees. Saa nähdä Kuopiosta, aattelin ehkä mennä vähän pienenmpiin paikkoihin. Sillasiin unohdettuihin kyliin.

      Poista