maanantai 3. elokuuta 2015

Fassion is my passion but also sports are







Perjantaiyönä sain viideksi minuutiksi lainaan mustan lierihatun. Eipä aikaakaan kun meidän oli suorastaan pakko järjestää muotikuvaukset. Viimeisessä kuvassa hattu tosin oli lentänyt pois päästä, mutta kuka nyt hattu päässä urheilisi? Nyt oli nimittäin sporttailukuvauksien aika! Aika rankan näköistä menoa vai mitä? Kannattaa harjoitella. Palkkariksi valittiinkin kalaproteiinista valmistettu fisu-shotti! Kyllä energia virtasi. Kotona ennen nukkumaanmenoa otin vielä nesteytystabletinkin. 

Tätä postausta Saraticklekin katsonee kadehtien.



Valokuvaajana, visualistina, puvustajana ja fisun tarjoajana Elisa. Kiitos.


Post Scriptum: Mun snapchat on ssvante

6 kommenttia:

  1. No kadehtien, mutta myös ylpeänä (feeling proud). Siskosi sanoja lainaten: workout se ei koskaan lopu!

    VastaaPoista
  2. olet kyllä niin hauska veikko että menisin kanssasi vaikka naimisiin milloin vain

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mähän olen vähän yksinäinen, eli mennään vaan. Voin sitten kuvata meiän häät ku oon tällane valokuvaaja :D

      Poista
    2. joo. oltas varmaan onnellisia, mulla on kissa ja ossaan tehä hyvää mustikkapiirakkaa.

      Poista
    3. Oon allerginen kissoille :/ meil oli joskus kaks viikkoa kissa nimeltä kissimirri, mut jouduttiin palauttaa se ku kaikki alko aivastelemaan.

      Poista